کد خبر: ۳۳۴۴۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

گوشی جدید شیائومی با طرح Hello Kitty عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Xiaomi CIVI 2 Hello Kitty Limited Edition عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی یک نسخه جدید از گوشی Xiaomi CIVI 2 در چین عرضه کرد که Xiaomi CIVI 2 Hello Kitty Limited Edition نام دارد. شرکت سازنده یک پنل پشتی فتوکرومیک به گوشی هوشمند اضافه کرده است که رنگ آن با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر می‌کند. تصاویر Hello Kitty روی این پنل پشتی حک شده است و زمانی که نور خورشید به آن می‌تابد به رنگ قرمز درمی‌آید.

پنل پشتی فتوکرومیک به همراه تصاویر هلوکیتی حک شده روی آن ظاهر منحصر به فردی به گوشی شیائومی CIVI 2 بخشیده است. محصول یادشده در یک جعبه بسته‌بندی خاص نیز عرضه می‎‌شود که روی آن تصاویر هلوکیتی نقش بسته است. همچنین ممکن است تغییراتی در رابط کاربری گوشی نیز ایجاد شده باشد. این محصول فقط در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و با قیمت ۴۱۲ دلار عرضه می‌شود.

دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Xiaomi CIVI 2 Hello Kitty Limited Edition شبیه نسخه اصلی آن است. به طوری که این محصول دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 بهره می‌برد و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین دوقلوی سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی هوشمند Xiaomi CIVI 2 Hello Kitty Limited Edition تعبیه شده است. یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی