کد خبر: ۳۳۸۸۷
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

رینگو؛ یک بطری آب جالب با قابلیت استفاده به‌عنوان استند موبایل

چنان‌چه هنگام رفتن به تمرین، بطری آب و گوشی موبایل را با خود به همراه دارید؛ در این‌صورت احتمالا به یک گجت جدید با نام رینگو (Ringo) علاقه‌مند خواهید شد.

به گزارش «نبض فناوری»، این گجت یک بطری آب همراه با پایه مغناطیسی جهت اتصال گوشی‌های هوشمند است. این پروژه در استارتاپ Kickstarter آغاز شده و هزینه آن پیش از این بارها از سقف تعیین شده فراتر رفته است (تاکنون 17200 دلار از مبلغ 20 هزار دلاری مورد نیاز جمع‌آوری شده است). تا پایان این کمپین هنوز 3 هفته دیگر زمان باقی مانده است.

بطری‌ها با قیمت‌گذاری پایه 59 دلاری قابل دسترس هستند. توسعه‌دهندگان از Ringo به‌عنوان کاربردی‌ترین بطری یاد می‌کنند. رینگو با وجود ویژگی موقعیت‌یابی قابل تنظیم در هر 2 جهت افقی و عمودی همواره قرارگیری دستگاه در زاویه و ارتفاع مناسب جهت ثبت تصاویر سلفی، برقراری تماس‌های ویدیویی یا ثبت عکس‌های گروهی زمان‌بندی شده را تضمین می‌کند.

استفاده از این گجت بسیار آسان بوده و کافیست گوشی خود را روی پایه قرار داده و آن‌را در زاویه مناسب تنظیم نمایید. رینگو همواره همراه شما بوده و امکان ثبت لحظه‌ها، لذت بردن از محتوای مورد علاقه و برقراری تماس‌های ویدیویی بی‌نقص به‌صورت هندزفری را فراهم می‌کند.

رینگو یک بطری آب دو جداره از جنس استیل ضد زنگ باکیفیت همراه با یک پایه فوق‌العاده بادوام MagSafe جهت نصب گوشی است. نقل و انتقال جهانی این محصول در ماه جولای 2023 آغاز خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی