کد خبر: ۳۴۰۸۸
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۱

نحوه پیدا کردن کار در حوزه ارز‌های دیجیتال و بلاکچین

به طور حتم با شکل گیری هر فناوری و صنعتی کسب وکار‌های جدید ایجاد می‌شود و افراد نیز متناسب با مهارت خود در آن مشغول به کار می‌شوند. حال این سوال پیش می‌آید که در حوزه بلاکچین و ارز‌های دیجیتال چگونه می‌توان کار پیدا کرد؟

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» به طور حتم با شکل گیری هر فناوری و صنعتی کسب وکار‌های جدید ایجاد می‌شود و افراد نیز متناسب با مهارت خود در آن مشغول به کار می‌شوند. حال این سوال پیش می‌آید که در حوزه بلاکچین و ارز‌های دیجیتال چگونه می‌توان کار پیدا کرد؟

در طول چند سال گذشته فناوری بلاک چین و ارز‌های دیجیتال جزو فناوری‌های پر طرفدار شده که با وجود نوظهور، جایگاه ویژه‌ای در حوزه کاری و سرمایه گذاری در جهان رو به خودش اختصاص داده است. بیشتر افراد و کاربران بلاک چین و... بر این باور هستند که فناوری بلاک چین کارایی زیادی در زندگی افراد دارد و در این سال‌ها بخشی از کارایی منحصربه فردش را ثابت کرده است. قابل ذکر هست که فناوری بلاک چین جزو ۲۰ مهارتی هست که بیشترین سرعت رشد رو به خودش اختصاص دادهاست.

براساس این گزارش همه به دنبال مهارت‌ها و تخصص‌هایی هستند که به آن‌ها برای پیدا کردن شغل مناسب کمک کند. دنیای رقابتی و متغیر بلاکچین با تعداد روزافزونی از کاربرد‌ها وارد زندگی ما شده است. یافتن شغل در حوزه بلاکچین برای همه سهل الوصول نیست، اما راهنمایی صحیح و کمی تلاش به شما کمک می‌کند تا شانس خود را برای یافتن شغل در حوزه بلاکچین افزایش دهید. بلاکچین یک فناوری تازه است که برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت و این مکانی است که افراد می‌توانند در آن شغل ایجاد کنند. بلاکچین به عنوان یکی از مجموعه‌های مهارتی با سریع‌ترین رشد شناخته می‌شود، تعداد مشاغل آن با سرعت در حال افزایش است.

در ماه‌های گذشته موج تعدیل نیرویی که در شرکت‌ها و به‌خصوص استارتاپ‌های ایرانی به‌راه افتاد، بسیاری از افراد را بی‌کار کرد. اکنون پیداکردن شغلی که درآمد خوبی داشته باشد و در کنار آن بتوان روی امنیت شغلی حساب کرد، کار بسیار سختی شده است.

ارزدیجیتال مدت‌هاست که در این حوزه فعالیت می‌کند و دقیقاً می‌دانیم که کارفرمایان این صنعت به‌دنبال چه چیزی می‌گردند. این کتابچه را با هدف کمک به همراهان همیشگی خود آماده کردیم تا شاید بتوانیم باری از روی دوش آن‌ها برداریم. شغل‌ها و کار‌هایی که مربوط به بازار خرید و فروش ارز‌های دیجیتال است، مانند شغل‌های معمولی نیست. شما در دنیای جالب رمزارز‌ها (CryptoCurrency) به سه روش می‌توانید کسب درآمد کنید.

ترید کردن

ترید کردن به معنی خرید و فروش حرفه‌ای ارز دیجیتال است. یعنی شما با تحلیل‌هایی که انجام داده اید، در زمان افت قیمت ارز‌های دیجیتال آن را خریداری کنید. بعد از مدت زمانی خاص (این زمان طبق تحلیل به دست می‌آید) آن ارز را با افزایش قیمت فروخته و سود کنید.

هولد کردن

هولد کردن به معنی نگه داری یک ارز دیجیتال برای زمان طولانی است. این روش هم مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارد. تصور کنید که شما دو سال پیش بیت کوین را خریداری کرده بودید و در زمان حال آن را می‌فروختید. به سادگی می‌توان دید که این روش سود نسبتا زیادی دارد.
از دیگر مزیت‌های هولد کردن، این است که به زمان زیادی نیاز ندارد. از معایب آن، باید بگوییم که اگر سرمایه شما زیاد باشد، سود بیش تری خواهید کرد. در صورتی که سرمایه محدودی را در اختیار دارید، هولد کردن، سود چندانی را به شما نمی‌دهد.

ماین کردن

ماین کردن ارز دیجیتال به معنی استخراج آن است. کارشناس‌های ما این روش را توصیه نمی‌کنند. ماین کردن هزینه و انرژی زیادی را از شما می‌گیرد و البته سودی که به دست می‌آورید، ارزش این زحمت و هزینه را ندارد.
شما با یادگیری تحلیل بازار و ترید کردن، در زمان کوتاهی می‌توانید، سرمایه خود را افزایش دهید. به همین دلیل اگر در شروع کار هستید، ما این روش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته در مراحل یادگیری ترید کردن هم در کنار شما خواهیم بود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی