کد خبر: ۳۴۱۴۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

ساعت هوشمند boAt Wave Leap Call عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند boAt Wave Leap Call با نمایشگر ۱.۸۳ اینچی در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت boAt ساعت هوشمند جدیدی به نام boAt Wave Leap Call را وارد بازار هند کرد. این محصول مقرون‌به‌صرفه است و با ساعت‌های هوشمند برندهای دیگر مانند Noise، Fire-Boltt، DIZO به رقابت می‌پردازد. ساعت هوشمند یادشده دارای نمایشگر مربعی شکل ۱.۸۳ اینچی با رزولوشن HD و میزان روشنایی ۵۵۰ نیت است.

ساعت هوشمند boAt Wave Leap Call گواهی IP68 را دریافت کرده، بنابراین در برابر گردوغبار، عرق و پاشش آب مقاوم است. این محصول از حسگر ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون و ردیاب خواب بهره می‌برد و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. این گجت پوشیدنی به بلندگو و میکروفون داخلی مجهز شده است و برای تماس تلفنی از بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند boAt Wave Leap Call می‌تواند تا ۱۰ مخاطب را ذخیره کند و از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و سیری نیز پشتیبانی می‌کند. دیگر ویژگی‌های این محصول شامل کنترل موسیقی و دوربین، به‌روزرسانی آب‌وهوا و غیره می‌شود. به نظر می‌رسد که با یک بار شارژ این محصول می‌تواند به مدت ۱۰ روز از آن استفاده کرد. ساعت هوشمند یادشده در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی و با قیمت ۱۸ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی