کد خبر: ۳۴۵۰۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

جدیدترین شایعه به عملکرد ناامیدکننده دوربین‌های پشتی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ اشاره دارد

مشخصات دوربین فاش‌شده گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ نشان می‌دهد که گلکسی اس هنوز برتر است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در مراسم گلکسی آنپکد است که احتمالاً در ماه آگوست برگزار می‌شود. تاکنون اطلاعات زیادی درباره‌ی گوشی‌های تاشدنی آینده منتشر شده است.

ما می‌دانیم که آن‌ها سخت‌افزار بسیار خوبی خواهند داشت و فلیپ ۵ از نظر صفحه‌نمایش در قسمت پشت با ارتقای بزرگی همراه خواهد بود؛ اما موردی که تاکنون نمی‌دانستیم، به دوربین‌های موجود در این گوشی‌ها مربوط می‌شد که حالا به‌گزارش wccftech، اطلاعاتی درباره‌‌‌ی آن‌ها فاش شده است.

به‌گفته‌ی افشاگری با‌نام یوگش برابر، گلکسی زد فولد ۵ قرار است مانند مدل‌های قبلش مجموعه دوربین سه‌گانه داشته باشد. گوشی مذکور ظاهرا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسل تشکیل خواهد شد. از سوی دیگر، گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ ۵ دارای دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود.

برار همچنین به برخی بهبودهای دیگر در هر دو گوشی اشاره کرد و بار دیگر تایید کرد که سامسونگ به‌جای معرفی طراحی‌ها و ارتقاهای جدید، دنبال بهبود تجربه کاربری کلی طراحی است.

بنابراین، اکنون می‌دانیم که گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ دارای لولای بهبودیافته، حسگرهای تصویر جدید، نمایشگرهای بیرونی بزرگ‌تر و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 ویژه‌ی سامسونگ خواهند بود.

موردی واقعا مشتاق آن هستیم این است که فولد ۵ چگونه صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تری دارد و سامسونگ چگونه صفحه‌نمایش خارجی فلیپ ۵ را پیاده‌سازی می‌کند.

اگر از دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ ناامید شده‌اید، بد نیست بدانید که این موضوع برای سامسونگ به موضوعی بدیهی تبدیل شده است. گوشی‌های تاشو اگرچه به‌اندازه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار قیمت دارند؛ اما پرچم‌دار مناسبی نیستند.

البته آن‌ها سریع‌ترین تراشه، رم زیاد و فناوری خلاقانه دارند؛ اما سامسونگ هنوز هم گلکسی اس را بهترین تجربه‌ی کاربری خود می‌داند و تا زمانی‌که این روند تغییر نکند، می‌توان پیش‌بینی کرد که فولد و فلیپ کم‌اهمیت‌تر تلقی شوند.

گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ ظاهراً در ماه آگوست معرفی می‌شوند و می توانیم پیش‌بینی کنیم که در روزها و هفته‌های آینده، اخبار بیشتری از آن‌ها فاش خواهد شد.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی