کد خبر: ۳۴۵۸۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

اچ‌تی‌سی یک گوشی ناامید کننده دیگر را روانه بازار کرد!

شرکت اچ‌تی‌سی معمولا هر چند ماه یکبار اقدام به عرضه یک گوشی هوشمند جدید می‌کند؛ اما این گجت‌ها همواره برای استفاده عموم کاربران تولید شده و یک محصول برتر قلمداد نمی‌شوند. این موضوع نشان می‌دهد که برند تایوانی از هرگونه تلاش برای بازگشت به بازار گوشی‌های پرچمدار به‌طور کامل دست کشیده است.

به گزارش «نبض فناوری»، متاسفانه گوشی‌های رده بالا اچ‌تی‌سی با استقبال مطلوبی از سوی مشتریان مواجه نشده و تمرکز این شرکت به سوی گوشی‌های هوشمند با محوریت ارزهای دیجیتالی نیز نتیجه مثبتی نداشت. در نتیجه اکنون اچ‌تی‌سی هر از گاهی از یک عضو جدید سری وایلدفایر خود رونمایی می‌کند. این سری شامل ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی تولید شده توسط کمپانی اچ‌تی‌سی است.

کمپانی تایوانی پس از معرفی گوشی وایلدفایر E پلاس در ماه اکتبر، اکنون با رونمایی از یک مدل ارزان‌قیمت دیگر با نام وایلدفایر E3 لایت بار دیگر خبرساز شده است. این دستگاه علیرغم نام خود در جایگاهی بالاتر از وایلدفایر E پلاس قرار می‌گیرد؛ واقعیتی که حداقل با توجه به فهرست مشخصات رسمی گوشی قابل استدلال است.

اچ‌تی‌سی وایلدفایر E3 لایت مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی INCELL با رزولوشن اچ‌دی پلاس، ناچ قطره‌ای‌شکل و پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با ویژگی فوکوس ثابت، قابلیت تشخیص چهره و ضبط ویدیوهای اچ‌دی (720p) برخوردار است.

توان پردازشی این گوشی از طریق پردازنده 8 هسته‌ای Unisoc SC9863 به‌همراه 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. حسگر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه گوشی قرار گرفته و انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تولید خواهد شد. این باتری نویدبخش امکان پخش حداکثر 7 ساعته ویدیو، اجرای 9 ساعته بازی‌ها یا 7 ساعت وبگردی با استفاده از اتصال وای‌فای خواهد بود.

اچ‌تی‌سی یک گوشی ناامید کننده دیگر را روانه بازار کرد!

اچ‌تی‌سی وایلدفایر E پلاس از سیستم‌عامل اندروید 12 گو ادیشن استفاده می‌کند؛ اما گوشی جدید وایلدفایر E3 لایت مجهز به نسخه استاندارد و کامل اندروید 12 است. این پلتفرم در صورت عدم عرضه اندروید 13 در سال گذشته، فوق‌العاده به‌نظر می‌رسید. تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند عرضه شده طی چند ماه گذشته از اندروید 13 استفاده می‌کنند؛ اما این موضوع در رابطه با گوشی جدید اچ‌تی‌سی صدق نمی‌کند.

قابلیت پشتیبانی از 2 سیم‌کارت، اتصال LTE دوگانه، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی با قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های حداکثر 256 گیگابایتی، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C جهت شارژ باتری سایر ویژگی‌های اچ‌تی‌سی وایلدفایر E3 لایت را تشکیل می‌دهند. متاسفانه کمپانی جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه گوشی جدید خود را اعلام نکرده است.

اچ‌تی‌سی یک گوشی ناامید کننده دیگر را روانه بازار کرد!

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی