کد خبر: ۳۴۷۸۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

شیائومی از کنترلر بازی جدید خود رسما رونمایی کرد!

کمپانی شیائومی پس از معرفی محصولات خانگی متنوع بالاخره از محصول جدید خود برای علاقه‌مندان به انجام بازی روی کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد. اما این مورد تنها سناریوی کاربردی برای کنترلرهای جدید شیائومی محسوب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»کمپانی شیائومی پس از معرفی محصولات خانگی متنوع بالاخره از محصول جدید خود برای علاقه‌مندان به انجام بازی روی کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد. اما این مورد تنها سناریوی کاربردی برای کنترلرهای جدید شیائومی محسوب نمی‌شود.

کنترلرهای بازی شیائومی به تازگی در بازار چین عرضه شده‌اند. این محصول در واقع یک جوی‌استیک است که از اتصالات سیمی و بی‌سیم پشتیبانی نموده و با سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز سازگاری دارد.

به‌طور کلی کنترلر بازی جدید شیائومی از 3 روش اتصالی مختلف شامل ارتباط از طریق گیرنده بی‌سیم، بلوتوث و کابل USB استفاده می‌کند. بعلاوه به لطف قابلیت نگاشت در برنامه Xiaomi Game Center، کاربران قادر به شبیه‌سازی سایر کنترلرهای بی‌سیم و در نتیجه استفاده از آن به‌عنوان یک کنترل از راه دور خواهند بود.

کنترلر بازی شیائومی از قابلیت اتصال به کامپیوترهای شخصی ویندوزی، تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها برخوردار بوده و از پلتفرم Steam، بازی‌های ابری شیائومی، Tencent Start، بازی‌های ابری Netease و سایر پلتفرم‌های گیمینگ ابری پشتیبانی می‌کند.

از جنبه قابلیت‌های کنترلی نیز گیم‌پد جدید شیائومی مجهز به یک راکر بزرگ همراه با دکمه ماشه‌ای خطی Hall است. این کنترلر قادر به شبیه‌سازی واقعی افکت‌های کنترل بازی هنگام شتاب‌گیری، ترمز گرفتن و تیراندازی است. ژیروسکوپ 6 محوره داخلی از قابلیت کنترل حسی جسمی پشتیبانی نموده و چیدمان ارگونومیک دکمه‌ها نیز فشار وارده بر مچ دست حین جلسات گیمینگ طولانی‌مدت را کاهش می‌دهد.

همچنین شیائومی ادعا کرده که دکمه‌های اکشن گیم‌پد می‌توانند حداقل یک میلیون بار فشار را تحمل کنند. از سایر جنبه‌ها نیز بایستی خاطرنشان کرد که کنترلر بازی شیائومی مجهز به باتری لیتیومی داخلی قابل شارژ بوده و با یک نوبت شارژ کامل برای مدت تقریبا 20 ساعت قابل استفاده خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها این کنترلر هنگام بازی با اتصال سیمی نیز شارژ می‌شود.

این دستگاه از اتصال دو دسته‌ای در کامپیوترهای ویندوزی و تلویزیون‌های هوشمند برای گیمینگ دو نفره پشتیبانی می‌کند. فروش کنترلر بازی شیائومی در فروشگاه رسمی Xiaomi Youpin هم‌اکنون آغاز شده و این محصول با برچسب قیمتی 199 یوانی (تقریبا 26 یورویی) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی