کد خبر: ۳۴۸۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 که احتمالاً در ماه آگوست سال جاری عرضه می‌شود، دارای نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی +OLED FHD و نمایشگر داخلی تاشو ۸.۰۲ اینچی +OLED FHD است. انتظار می‌رود که این محصول به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه شود.

یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی تاشو شیائومی MIX Fold 3 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX898، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX858، یک دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 می‌شود. گوشی تاشو یادشده از فناوری شارژ سیمی ۶۷ واتی و فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا شود. با توجه به شایعات ارائه شده، این گوشی تاشو سبک‌تر و باریک‌تر از گوشی شیائومی MIX Fold 2 است. گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 در بازارهای خارج از چین در دسترس نخواهد بود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی