کد خبر: ۴۱۷۸۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۰

نخستین تصاویر رسمی شیائومی میکس فلیپ در فضای آنلاین منتشر شد

این گوشی اولین مدل تاشو صدفی‌شکل شیائومی به‌شمار رفته و با سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 رقابت خواهد کرد.

به گزارش«نبض فناوری»گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل هم‌اکنون سهم قابل‌توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند و برندهای سامسونگ و هواوی محصولاتی از این طیف را روانه بازار کرده‌اند.

شیائومی کمی دیرهنگام وارد میدان رقابت شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید شیائومی میکس فلیپ از جنبه مشخصات سخت‌افزاری نسبت به سایر دستگاه‌های فلیپ برتر ظاهر خواهد شد. همچنین شیائومی نخستین تصاویر رسمی از اولین گوشی تاشو صدفی‌شکل خود را منتشر کرده است.

شاخه چینی شیائومی تصویری رسمی را منتشر کرده که ظاهر و طراحی گوشی میکس فلیپ را به‌طور کامل نمایش می‌دهد. این دستگاه در 4 مدل رنگی مختلف شامل سفید، مشکی، بنفش و بنفش بافت‌دار روی پنل پشتی قابل مشاهده است. البته این دستگاه احتمالا در مدل‌های رنگی دیگری نیز قابل دسترس خواهد بود.

نمایشگر خارجی در سرتاسر قسمت بالایی پنل پشتی گوشی گسترش یافته است. حواشی اطراف این نمایشگر دارای ضخامت حداقلی بوده و دو حفره دایروی‌شکل مجزای دوربین نیز توسط همین صفحه‌نمایش احاطه شده‌اند. پورت Type-C و شبکه اسپیکر نیز در قسمت پایینی قاب گوشی قابل رویت هستند. همچنین شیائومی میکس فلیپ از طراحی بسیار باریکی برخوردار خواهد بود.

از جنبه مشخصات سخت‌افزاری شیائومی میکس فلیپ با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به بازار عرضه می‌شود. پیکربندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع واید و لنز تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین تله‌فوتو از بزرگنمایی اپتیکال حداکثر 2 برابری و عکاسی ماکرو پشتیبانی می‌کند. تمامی دوربین‌ها از لنزهای Summilux شرکت لایکا استفاده می‌کنند.

این گوشی تاشو انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 4780 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری هایپرشارژ 67 واتی شیائومی تامین می‌کند. نمایشگر خارجی از نوع فول سایز و دارای ماهیت کاربردی است. این دستگاه دارای دو قطعه گوشی مختلف بوده که یکی از آنها در صفحه اصلی و دیگری روی نمایشگر خارجی تعبیه شده است.

شیائومی میکس فلیپ مجهز به رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. شیائومی به منظور اطمینان از داغ نشدن بیش از اندازه دستگاه از فناوری خنک‌کننده سه‌بعدی جدید مبتنی بر محفظه بخار بهره گرفته است. این موارد تمامی اطلاعات به‌دست آمده درباره شیائومی میکس فلیپ تا به این لحظه به‌شمار می‌روند.

بی‌تردید این گوشی از سخت‌افزار و ظاهری فوق‌العاده برخوردار است. شیائومی با وجود ورود دیرهنگام خود به بازار گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل یک محصول تمام‌عیار را عرضه خواهد کرد. اکنون همه چیز به قیمت گوشی بستگی دارد. کاربران منتظر عرضه این محصول با قیمت‌گذاری رقابتی هستند؛ پدیده‌ای که با توجه به سوابق عملکرد شیائومی محتمل به‌نظر می‌رسد.

بعلاوه هر دو گوشی شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ احتمالا در بازارهای جهانی عرضه نخواهند شد؛ خبری که برای طرفداران برند چینی کاملا ناگوار خواهد بود.

منبع: آی تی رسان 

ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی