کد خبر: ۳۶۲۹۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

زمان معرفی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 مشخص شد

لو ویبینگ؛ ریاست شیائومی امروز اعلام کرد که گوشی تاشو میکس فولد 3 در ماه آگوست عرضه می‌شود. وی این خبر را در پاسخ به پرسش مطرح شده در شبکه اجتماعی Weibo پیرامون آخرین محصولات ارتقایافته کمپانی اعلام کرد.

به گزارش «نبض فناوری»کارخانه جدید شیائومی موسوم به Smart Factory به‌طور رسمی راه‌اندازی شده و شیائومی میکس فولد 3 اولین مدلی است به‌صورت انبوه در این مرکز تولید خواهد شد. ظاهرا شیائومی به منظور اطمینان از طراحی باریک‌تر و عملکرد قدرتمندتر گوشی میکس فولد 3 به‌روزرسانی‌های متعددی را در بخش سیستم‌های تولید اعمال نموده است. تعجب‌آور نیست که این گوشی تاشو از دوربین‌هایی با برند لایکا بهره‌برداری نماید.

شیائومی میکس فولد 2 در ماه آگوست سال گذشته روانه بازار شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد که عرضه گوشی‌های تاشو جدید شیائومی در ماه آگوست کم و بیش به یک رویه سنتی برای کمپانی چینی تبدیل شده است. ضخامت این مدل در حالت تا شده برابر با 11.2 میلی‌متر است. این رقم پیش‌تر (خصوصا برای سامسونگ) شگفت‌انگیز قلمداد می‌شد؛ اما به‌نظر می‌رسد که شیائومی به نوعی موفق شده تا ضخامت بدنه میکس فولد 3 را در مقایسه با مدل نسل قبلی کاهش دهد.

خبر ناخوشایند اینکه بر اساس شایعات اخیر، شیائومی میکس فولد 3 احتمالا همانند مدل نسل پیشی صرفا در بازار چین عرضه خواهد شد. این موضوع بدان معناست که گوشی تاشو آینده کمپانی در بازارهای بین‌المللی قابل دسترس نخواهد بود. ظاهرا شرکت‌های چینی از عرضه گوشی‌های تاشو تولیدی خود در خارج از خاک چین واهمه دارند و این موضوع به یک رویه عادی طی سالیان گذشته تبدیل شده است.

بی‌تردید این پدیده نهایتا به نفع سامسونگ و به زیان مصرف‌کنندگان تمام خواهد شد. بر اساس شایعات، شیائومی میکس فولد 3 با دوربین سلفی زیر نمایشگر تاشو اصلی، لنز پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 5 برابری روی پنل پشتی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم 50 واتی روانه بازار خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 2 محصول سال 2022
منبع: آی تی رسان
ارسال نظرات
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
وبگردی