کد خبر: ۳۵۱۲۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۸

پای وزارت ارتباطات نیز به ماجرای دریافت خودرو شاسی‌بلند باز شد!

به تازگی اخباری درخصوص دریافت خودروهای گران‌قیمت توسط نماینده‌های مجلس حاشیه‌ساز شده است اما حالا یکی دیگر از نمایندگان مجلس از سازمان‌ها و نهادهای دولتی که خودرو خارج از نوبت و با قیمت ارزان‌تر دریافت کرده‌‌اند، خبر داد. نام وزارت ارتباطات نیز در آن لیست به چشم می‌خورد.

به گزارش «نبض فناوری»، احسان ارکانی نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی به تازگی اطلاعاتی در خصوص دریافت خودرو حواله‌ای و خارج از نوبت توسط ارگان‌های دولتی را فاش کرد.

ارکانی در این خصوص اعلام کرد: اسناد و مدارکی به دست ما رسیده که طبق آن برخی از دستگاه‌های دولتی، خودرو‌های شاسی‌بلند خارج از نوبت و خودورهایی با حواله‌های ارزان قیمت دریافت کرده‌اند!

نماینده مردم نیشابور، لیستی از ارگان‌هایی که این خودروها را دریافت کرده‌اند اعلام کرد که نام وزارت ارتباطات نیز در آن به چشم می‌خورد.

طبق اعلام ارکانی، نهاد ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات، وزارت ورزش و جوانان، وزارت نیرو، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت راه و شهرسازی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه، جزو ارگان‌هایی بودند که این خودروها را دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که تاکنون این اطلاعات تایید یا رد نشده است و باید منتظر واکنش وزیر ارتباطات نسبت به این موضوع باشیم.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی