کد خبر: ۳۵۷۷۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

خبر‌ خوش برای دانش‌بنیان‌ها/ پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس تسهیل شد

مدیرعامل فرابورس ایران، با بیان اینکه سال گذشته به شدت بر پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید شده است، گفت: در سال‌جاری شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و استارتاپ‌ها در این بازار پذیرش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها با فعالیت‌های مستمر و ارائه دستاورد‌های بکر و نوین توانستند نقش قابل توجهی در توسعه کشور داشته باشند تا جاییکه برخی از این شرکت‌ها به دلیل توانمندی و دارا بودن بخشی از سهم بازار وارد عرصه فرابورس و بازار سرمایه شدند؛ اما یکی از نکاتی که در این زمینه بسیار حائز اهیمت است تسهیل روند ورود این شرکت‌ها به فرابورس و بورس است. لازم به ذکر است که در سال گذشته تپسی پذیرش و عرضه شد.

طبق گفته محمدعلی شیرازی مدیرعامل فرابورس ایران، سال گذشته به شدت بر پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید شده است؛ بنابراین در سال جاری نیز این مهم تداوم خواهد داشت. اواخر سال گذشته بر پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان و جسورانه تمرکز داشتیم و بزرگترین صندوق جسورانه نیز در این مدت پذیرش شد. در سال جاری نیز فعال‌سازی بازار سوم را پیگیری خواهیم کرد. این بازاری برای شرکت‌های سهامی خاص است و با همکاری سازمان بورس این اهم امسال رقم خواهد شد.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی