کد خبر: ۳۶۱۹۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۳
در گزارش فعالیت خرداد ماه "آسیاتک" در کدال اعلام شد؛

رشد ۶۱ درصدی فروش و درآمد «آسیاتک» در بهار ۱۴۰۲

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، از افزایش درآمد سه ماهه ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد «آسیاتک»  در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

شرکت آسیاتک در آخرین گزارش عملکرد ماهانه مربوط به خرداد ماه از افزایش ۶۱ درصدی فروش در سه ماهه امسال خبر می‌دهد که این فروش در این سه ماه ۴۵۶ میلیارد تومان بوده درحالیکه در دوره مشابه سال قبل ۲۸۳ میلیارد تومان بوده است.

نماد آسیاتک در خرداد ماه نیز نسبت به اردیبهشت امسال رشد درآمدی ۸.۷ درصدی داشته است به طوری که درآمد خرداد ماه را ۱۶۵ میلیارد تومان گزارش می‌کند.

بیشترین درآمد این نماد بورسی از خدمات اینترنت به مبلغ فروش ۱۱۵ میلیارد تومان بوده که در اردیبهشت این رقم ۱۰۵ میلیارد تومان بوده است. بدین ترتیب آسیاتک از این گزینه درآمدی ۹.۷ درصد درآمد در طول یک ماه کسب کرده است.

شرکت آسیاتک از فروش خدمات فناوری اطلاعات ۴۸ میلیارد تومان در خرداد ماه درآمد کسب کرده است. همچنین فروش کالا نیز در این ماه برای این شرکت ۲.۵ میلیارد تومان درآمد نشان می‌دهد.
لازم به ذکر است که آسیاتک دارای بزرگ‌ترین مرکز داده محتوایی در کشور است و هم اکنون بیش از ۲.۵

پتابایت، فضای فعال ذخیره محتوا در مراکز داده خود ارائه می‌کند و بیش از ۱.۲ ترابیت بر ثانیه، نرخ تحویل محتوا روی شبکه IXP دارد.

این شرکت دومین مشتری بزرگ شرکت ارتباطات زیرساخت در موضوع پهنای باند مصرفی با ظرفیت بالغ بر ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه است و بیش از ۳۲۰ گیگابیت بر ثانیه اینترنت بین‌الملل را بر بستر شبکه خود مدیریت می‌کند.

آسیاتک توانسته است در بیش از ۴۳۰ شهر کشور با نصب دکل و پاپ سایت و ایجاد شبکه اختصاصی خود، خدمات دسترسی پر سرعت به اینترنت ثابت را فراهم کند همچنین در تمام مراکز مخابراتی، به حدود یک میلیون کاربر، اینترنت ADSL ارائه می‌کند.

درآمد و فروش خدمات "آسیاتک" در خرداد ماه ۱۴۰۲

رشد ۶۱ درصدی فروش و درآمد «آسیاتک» در بهار ۱۴۰۲
 
ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی