کد خبر: ۳۸۷۰۵
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۰
در آخرین گزارش درآمد وفروش "آسیاتک" در کدال اعلام شد؛

رشد فروش و درآمد آسیاتک در آبان ماه سالجاری

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، میزان درآمد دوره آبان ماه را با افزایش نسبت به مهرماه اعلام کرد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد " آسیاتک" در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

این شرکت و نماد بورسی در آبان ماه امسال توانست درآمد بیش از ۱۷۱ میلیارد تومانی را کسب کند درحالیکه درآمد آن در مهرماه معادل ۱۶۰ میلیارد تومان بوده و مقایسه این اعداد نشان از رشد درآمد در بازه زمانی یک ماه آبان ماه دارد.

نماد آسیاتک در آبان ماه سالجاری توانسته است از خدمات اینترنتی درآمد ۱۱۶ میلیارد تومانی به دست آورد همچنین از خدمات فناوری اطلاعات معادل ۵۳ میلیارد تومان و از فروش کالا نیز نزدیک به ۳ میلیارد تومان درامد شناسایی کرده است.

همچنین آسیاتک توانسته است از ابتدای سال مالی تا پایان دوره آبان ماه ۱۴۰۲ درآمدی معادل ۱۲۹۸ میلیارد تومان به دست آورد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۶۰ درصدی مواجه بوده است.

لازم به ذکر است که نماد"آسیاتک" در سال مالی ۱۴۰۱ درآمدی معادل ۱۳۰۵ میلیارد تومان کسب کرده است که با توجه به درآمد ۱۲۹۸ میلیارد تومانی ۸ ماهه سالجاری می‌توان پیش بینی کرد که این شرکت تا پایان سال ۱۴۰۲ به رشد درآمدی قابل توجهی نسبت به سال گذشته دست یابد.

درآمد حاصل از خدمات اینترنتی در ۸ ماهه سالجاری بیشترین میزان درآمد را برای این شرکت بورسی با رقم ۹۰۵ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در ۲۰ بهمن سال ۱۳۸۲ و به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT تاسیس شد. ارائه خدمات جامع و کسب مجوز‌های لازم برای ارائه این خدمات موجب شده است تا آسیاتک در طی ۱۸ سال حضور در صنعت، رشد و پیشرفت چشمگیری را تجربه کند. این شرکت از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

رشد فروش و درآمد آسیاتک در آبان ماه سالجاری
 
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی