کد خبر: ۳۹۶۷۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۱
در آخرین گزارش درآمد وفروش «آسیاتک» در کدال اعلام شد،

رشد فروش و درآمد آسیاتک در ۱۰ ماهه سالجاری

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، میزان درآمد ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ را با ۵۹ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام کرد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد «آسیاتک»  در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

این شرکت و نماد بورسی درگزارش عملکرد ماهانه و گزارش ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ میزان درآمد ۱۰ ماهه خود را ۱۶۶۶ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۵۹ درصدی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که این درآمد ۱۶۶۶ میلیارد تومانی درحالی تنها در ۱۰ ماهه سال جاری اعلام می‌شود که آسیاتک در سال مالی ۱۴۰۱ درآمدی معادل ۱۳۰۰ میلیارد تومان را ثبت کرده است، از این رو آسیاتک در ۱۰ ماهه سال جاری توانسته است درآمدی ۳۶۶ میلیارد تومانی بیشتر از سال مالی ۱۴۰۱ به دست آورد.
در این گزارش منتشر شده در کدال، آمار ماهانه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۲ نیز ۱۸۲ میلیارد تومان اعلام می‌شود که از این رقم درآمد خدمات اینترنتی ۱۲۳ میلیارد تومانی را محقق کرده است.

همچنین درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات در دی ماه برای آسیاتک ۵۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. 

شرکت آسیاتک از فروش کالا نیز بیش از ۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که نسبت به ماه قبل افزایش درآمد نشان می‌دهد.

شرکت انتقال داده‌های «آسیاتک»  از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

رشد فروش و درآمد آسیاتک در ۱۰ ماهه سالجاری  
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی