کد خبر: ۳۹۲۱۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۷
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال،

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در آذرماه سال جاری

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد آذرماه را با درصدی افزایش نسبت به آبان ماه در کدال اعلام می‌کند.

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال از فعالیت‌هایی در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی در آذرماه سالجاری درآمد ۴۱۰ میلیارد تومانی را منتشر کرده است و با توجه به درآمد ۳۹۱ میلیارد تومانی آن در آبان ماه نشان از رشد ۴ درصدی درآمد در آذرماه دارد.

بیشترین گزینه درآمد نماد «رتاپ» در مهرماه مربوط به درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه است که رقمی معادل ۲۷۵ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به آبان ماه افزایش نشان می‌دهد.

این نماد بورسی از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، بیشترین و دومین گزینه درآمد شناسایی شده در آذرماه را به ثبت می‌رساند به طوری که در این ماه ۱۳۵ میلیارد تومان درآمدشناسایی کرده است و با توجه به درآمد ۱۱۸ میلیارد تومانی در آبان ماه نشان از افزایش درآمد در آذرماه دارد.
همچنین تجارت الکترونیک پارسیان در آذرماه امسال توانست از کارمزد دریافتی از آبونمان کارت اعتباری نیز ۴۸۳ میلیون تومان درآمد کسب کند.

این نماد بورسی در ۹ ماهه سالجاری توانسته درآمدی معادل ۳۳۱۴ میلیارد تومانی به دست آورد که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد درآمد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس واوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود.

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در آذرماه سال جاری
 
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی