کد خبر: ۴۰۰۵۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۶
در آخرین گزارش درآمد وفروش "آسیاتک" در کدال اعلام شد،

رشد فروش و درآمد آسیاتک در بهمن ماه سالجاری

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، میزان درآمد ۱۰ بهمن ماه خود را نسبت به دی ماه با ۱۰ درصد افزایش اعلام کرد. 

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد " آسیاتک" در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

این شرکت و نماد بورسی درگزارش عملکرد ماهانه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ مجموع فروش خود را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد درحالیکه این رقم در دی ماه ۱۸۲ میلیارد تومان بوده است که نشان از رشد ۱۰ درصدی در بهمن ماه دارد.

در این گزارش منتشر شده در کدال، از رقم درآمدی ۲۰۰ میلیارد تومان بیشترین به بخش درآمد خدمات اینترنتی با ۱۳۳ میلیارد تومان اختصاص دارد و نسبت به دی ماه با افزایش مواجه شده است. 

همچنین درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات در بهمن ماه سالجاری برای آسیاتک ۶۴ میلیارد تومان اعلام می‌شود که نسبت به دی ماه افزایش فروش داشته است و این شرکت از فروش کالا نیز در بهمن ماه بیش از ۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که نسبت به ماه قبل آن افزایش درآمد نشان می‌دهد.

شرکت آسیاتک در ۱۱ ماهه سالجاری از فروش خدمات اینترنتی درآمدی معادل ۲ هزار میلیارد تومان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی دارد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

رشد فروش و درآمد آسیاتک در بهمن ماه سالجاری  
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی