کد خبر: ۳۹۸۱۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۳

افزایش سرمایه آسیاتک در مجمع فوق العاده

مجمع عمومی فوق العاده آسیاتک با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس ، بازرس قانونی ، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، مجمع عمومی فوق العاده شرکت انتقال داده‌های آسیاتک صبح روز سه‌شنبه (۲۴ بهمن ۱۴۰۲) در مرکز رایمون مدیا، با حضور بیش از ۶۷ درصدی صاحبان سهام برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک و رییس مجمع، گزارش توجیهی افزایش سرمایه را قرائت کرد و گفت: شرکت آسیاتک در نظر دارد تا افزایش سرمایه به اصلاح ساختار مالی و همچنین توسعه فعالیت‌های شرکت بپردازد.

فیبر نوری و همگرایی شبکه های ثابت، سیار شبکه توزیع محتوا رایانش ابری و همچنین اینترنت اشیا از محصولات و سرویسهای آتی شرکت خوانده شد. هم اکنون در ۱۱ استان حضور داریم و سرویس دهی ثبت شده است.

در خصوص نتایج حاصل از آخرین افزایش سرمایه شرکت گفته شد راه اندازی ۹۶ رک از ۲۰۰ رک در فاز یک و پیگیری افزایش توان برق برای فاز ۲ و عقد قرارداد آن انجام شده است.

پروژه های کلان شرکت توسعه خدمات

پهنای باند ثابت FTTX که بهره برداری آن در سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ خواهد بود ۳۲۷ شهر و ۱۱ استان را تحت پوشش قرار خواهد داد. خدمات مرکز داده و خدمات ابری پیام که در فاز اول است و بهره برداری آن در سال ۱۴۰۳ خواهد بود با ظرفیت مجموعاً ۱۰۰۰ زک در دو قاز ۵۰۰ زکی با کاربری ارائه خدمات حوزه آی دی سی و کلیه خدمات ابری است.

تولید و توسعه نرم افزارهای کاربردی صنعت که بهره برداری آن در سال ۱۴۰۳ خواهد بود توسعه انواع سامانه های عملیاتی و کسب و کار اعم از سامانه های پشتیبانی کسب وکار و سامانههای پشتیبانی عملیات و سایر اپلیکیشنهای کسب و کار است.

پروژه دیتاسنتر حکیمیه نیز در سال جاری به بهره برداری میرسد با ظرفیت ۲۰۰ رک که در دو فاز ۱۰۰ رکی انجام شده و کاربری آن ارائه خدمات حوزه آی دی سی و کلیه خدمات ابری است.

دیتاسنتر ماکو نیز از دیگر پروژههای در جریان است و بهره برداری آن در سال ۱۴۰۳ با ظرفیت مجموعاً هزار رک در چهار قاز ۲۵۰ رکی انجام میشود. کاربری این پروژه سرمایه گذاری در احداث و راه اندازی ساختمان و زیر ساخت فیزیکی مرکز داده در منطقه آزاد ماکو جهت ارائه خدمات حوزه آی دی سی و کلیه خدمات ابری است.

در پایان این مجمع افزایش سرمایه شرکت از رقم ٣ هزار میلیارد ریال به ۴۵۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به تصویب و تایید سهامداران رسید.

استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی