کد خبر: ۳۶۶۹۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۵
در گزارش فعالیت عملکرد ماهانه آسیاتک در کدال اعلام شد؛

رشد فروش و درآمد "آسیاتک" در تیرماه ۱۴۰۲

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، از افزایش درآمد تیرماه ۱۴۰۲ نسبت به خرداد ماه خبر می‌دهد.

 

رشد فروش و درآمد به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد " آسیاتک" در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

شرکت آسیاتک در آخرین گزارش عملکرد ماهانه مربوط به تیرماه از افزایش ۲.۸ درصدی فروش خبر می‌دهد که این فروش ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است.

بیشترین درآمد این نماد بورسی از خدمات اینترنت به مبلغ فروش ۱۱۷ میلیارد تومان بوده که با توجه به درآمد ۱۱۵ میلیارد تومان آن در خرداد، نشان از رشد درآمد ماهانه از خدمات اینترنت در تیرماه دارد.

شرکت آسیاتک از فروش خدمات فناوری اطلاعات ۵۱ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که با توجه به درآمد ۴۸ میلیارد تومانی آن در خرداد ماه نشان از افزایش درآمد در این حوزه در تیرماه دارد.

همچنین فروش کالا نیز در این ماه برای این شرکت ۱.۵ میلیارد تومان درآمد نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که آسیاتک در چهارماهه سال جاری توانسته است ۶۲۶ میلیارد تومان درآمد شناسایی و کسب کند و با توجه به درآمد سال مالی ۱۴۰۱ که ۱.۳۰۴ میلیارد تومان بوده است این طور به نظر می‌رسد این میزان درآمد ۶۲۶ در طول ۴ ماه سالجاری، پیش بینی درآمد محقق شده مطلوبی را برای سال مالی ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

این شرکت دارای بزرگ‌ترین مرکز داده محتوایی در کشور است و هم اکنون بیش از ۲.۵ پتابایت، فضای فعال ذخیره محتوا در مراکز داده خود ارائه می‌کند و بیش از ۱.۲ ترابیت بر ثانیه، نرخ تحویل محتوا روی شبکه IXP دارد.

این شرکت دومین مشتری بزرگ شرکت ارتباطات زیرساخت در موضوع پهنای باند مصرفی با ظرفیت بالغ بر ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه است و بیش از ۳۲۰ گیگابیت بر ثانیه اینترنت بین‌الملل را بر بستر شبکه خود مدیریت می‌کند.

آسیا توانسته است در بیش از ۴۳۰ شهر کشور با نصب دکل و پاپ سایت و ایجاد شبکه اختصاصی خود، خدمات دسترسی پر سرعت به اینترنت ثابت را فراهم کند همچنین در تمام مراکز مخابراتی، به حدود یک میلیون کاربر، اینترنت ADSL ارائه می‌کند.

درآمد و فروش خدمات "آسیاتک" در تیرماه ۱۴۰۲

رشد فروش و درآمد
 
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی