کد خبر: ۳۹۶۷۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۰
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال،

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در دی ماه سال جاری

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد دی ماه را با درصدی افزایش نسبت به آذرماه در کدال اعلام می‌کند.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر‌شده خود در کدال از فعالیت‌هایی در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی در دی ماه سالجاری درآمد ۴۱۵ میلیارد تومانی را منتشر کرده است و با توجه به درآمد ۴۱۰ میلیارد تومان در آذرماه نشان از رشد درآمد در دوره یک ماهه دی سالجاری دارد.

بیشترین گزینه درآمد نماد «رتاپ» در دی ماه مربوط به درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه است که رقمی معادل ۲۹۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به آذرماه افزایش نشان می‌دهد.

این نماد بورسی از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، دومین گزینه درآمد شناسایی‌شده در دی ماه را به ثبت می‌رساند به طوری که در این ماه ۱۲۱ میلیارد تومان درآمد محقق کرده است.

همچنین تجارت الکترونیک پارسیان در دی ماه امسال توانست از کارمزد دریافتی از آبونمان کارت اعتباری نیز ۶۷۵ میلیون تومان درآمد کسب کند.

این نماد بورسی در ۱۰ ماهه سالجاری توانسته است درآمدی معادل ۳۷۲۹ میلیارد تومان به دست آورد که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد درآمد ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت‌شده ۹۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه‌بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس و اوراق بهادار، پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود.

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در دی ماه سال جاری  
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی