کد خبر: ۳۹۰۸۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۶
با همکاری تجارت الکترونیک پارسیان؛

بسته زنجیره تامین کالاهای تندمصرفی با ویژگی‌های جذاب برای شرکتهای بخش فروشگاه‌های زنجیره ای رونمایی شد

با حضور معاون طرح و توسعه، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان و اعضای هیأت مدیره و معاونان و مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) رونمایی از یک بسته تخصصی به عنوان زنجیره تامین کالا‌های تند مصرف به عنوان یک زیرمجموعه از خدمات و محصولات بانک پارسیان برای گروهی از مشتریان بانک پارسیان و همکاران در صنعت بانکی است که خدمات مختلفی را به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی و فروشگاه‌های کوچک ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» با توجه به رقابت تنگاتنگ حاکم در میان شرکت‌های پخش کننده و نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کننده کالا‌های تند مصرف به کارگیری به روزترین استراتژی‌های رشد فروش برای بهره گیری از فرصت‌های بازار هدف گسترش دامنه فروش و جذب مشتریان جدید برای ایشان الزامی است.
از این رو بانک پارسیان به منظور تأمین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تأمین کالا‌های تند مصرف، تسهیلات اختصاصی ویژه‌ای را برای شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه می‌کند.

محمدرضا پارسافرد، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان، در مراسم رونمایی از بسته زنجیره تامین کالا‌های تند مصرفی اظهار کرد: بانک پارسیان خدمات مختلفی را به افراد، مصرف کنندگان صنایع و کسب و کارها، شرکت‌ها و حتی طرح‌های ملی اختصاص داده و همواره برای گسترش و توسعه اقتصادی کشور گام‌های مهمی را برداشته است.

وی تصریح کرد: رونمایی از یک بسته تخصصی به عنوان زنجیره تامین کالا‌های تند مصرف به عنوان یک زیرمجموعه از خدمات و محصولات بانک پارسیان برای گروهی از مشتریان بانک پارسیان و همکاران در صنعت بانکی است که خدمات مختلفی را به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی و فروشگاه‌های کوچک ارائه می‌کند.

پارسافرد افزود: این بسته برای اولین بار است که با یک نگاه کامل و حفظ زنجیره تامین تمامی خدمات مختلفی از صنعت را دارد و می‌توانند هر کدام در لایه‌های مختلف از این خدمات را داشته باشند. اگر بخواهیم به بازار هدف این بسته اشاره‌ای داشته باشیم تمامی شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و خرده فروشی و افراد و مصرف‌کنندگانی که از این خدمات استفاده می‌کنند به عنوان بازار هدف این بسته است.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان، تصریح کرد: در گام اول و بدون هیچ شرطی هر کدام از این شرکت‌ها گردش مالی خود را از طریق ابزار‌هایی که بانک پارسیان، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که در گروه پارسیان متمرکز شده، می‌توانند از این تسهیلات به نام تسهیلات مبنا استفاده کنند. این تسهیلات مطابق با ضوابط بانک مرکزی تا سقف ۲۵درصد فروش متمرکز این شرکت‌ها در بانک پارسیان به این بازار هدف ارائه خواهد شد. بعد از یک دوره سه ماهه و ارتباط گرفتن این شرکت‌ها با بانک برای استفاده بیشتر از خدمات و محصولات با عنوان تسهیلات همراهی متناسب با عملکرد شرکت‌ها دارای شرایط ترجیحی
وی افزود: تسهیلات بدو همکاری تا سقف ۲۵ درصد فروش متمرکز آتی ماهیانه در حساب قرض الحسنه جاری با بازپرداخت سه ماهه یک جه در سررسید، با امکان افزایش آن پس از دوره یاد شده تا سقف ۸۵ درصد متمرکز، متناسب با ظرفیت اعتباری معدل حساب است.

وی ادامه داد: این شرکت‌ها می‌تواند تسهیلات را با نرخ ۴ درصد تا ۲۳ درصد استفاده کنند در این شرایط رقابتی حتما محصول جذابی برای شرکت‌ها خواهد بود. تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات سرمایه ثابت می‌تواند در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد. همچنین انواع خدمات عقود از جمله خرید دین برای کسب و کار‌ها قابلیت بهره برداری را دارد.

پارسافرد گفت: برای اینکه این زنجیره کامل باشد محصولی به عنوان کارت مولتی سگمنت اعتباری در بانک پارسیان طراحی شده که به سمت تقاضای کسب و کار‌های ارائه می‌شود و کمک شایانی به افزایش فروش این شرکت‌ها خواهد کرد. شرکت‌های خرده فروشی مغازه‌های FMCG، داروخانه‌ها و تمام کسب وکار‌هایی که از شرکت‌های پخش محصولاتشان را دریافت می‌کنند یا خط اعتباری دارند می‌توانند از این شرکت‌های پخش محصولات وخدماتشان را به صورت اعتباری دریافت کنند، اما برای افزایش خط اعتباری و افزایش میزان تامین کالا و فروش می‌توانند از کارت اعتباری مولتی سگمنت که بین بانک و شرکت پخش و فروشگاه منعقد می‌شود

از کارت اعتباری استفاده کنند و بتوانند خط اعتباری را افزایش دهند.
وی اضافه کرد: در بخش مصرف کننده نهایی تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طریق انعقاد قرارداد و استفاده از بستر کارت مونتی سگمنت بانک پارسیان که بستر منحصربفرد‌ی است که توسط بانک پارسیان فراهم شده می‌توانند این کارت را به مصرف کنندگان و مشتریان ثابت فروشگاه‌های خودشان عرضه کنند تا به صورت عام و هم به صورت خاص با ان فروشگاه‌ها قرارداد منعقد شده خدمات و تسهیلات ترجیحی را دریافت کنند.

برای رفاه مصرف کنندگان و مردم و مشتریان کسب وکار‌ها امکان ارائه تسهیلات اعتبار از ۴ درصد تا ۲۳ درصد است. ماهیت اصلی این بسته بدین صورت است که ما در بانک پارسیان و گروه داده پردازی پارسیان و گروه مالی پارسیان خدمات مختلفی داریم که می‌تواند به این بخش ارائه شود. از سوی دیگر به جز خدمات بانکی اکثر شرکت‌هایی که در بخش پخش فروشگاه‌های زنجیره‌ای کار می‌کنند نیاز به یکسری سرویس‌ها و خدمات آی تی شخصی شده دارند که می‌توانند از طریق سامانه پارس که در یک بستر بانکداری الکترونیک استفاده کنند. همچنین به جز این موارد از طریق همکاری که با شرکت لیزینگ و بیمه پارسیان تمامی این شرکت‌های می‌توانند از خدمات ترجیحی پارسیان استفاده کنند با انواع بیمه نامه و با نرخ‌های جذاب تخفیف‌های متنوع و هم خدمات شرکت لیزینک شامل خدمات خرید تجهیزات ماشین‌های تجاری سنگین و نیمه سنگین با شرایط ترجیحی استفاده کنند.

گروه مشتریان صنف صنعت هدف این بسته چه کسانی هستند؟

شرکت‌های پخش شرکت‌هایی که به توزیع محصولات و خدمات از طریق کانال‌های مختلف می‌پردازند. شرکت‌های پخش بسته به گستره حوزه فعالیت به سه دسته سراسری منطقه‌ای و استانی تقسیم می‌شوند.

فروشگاه‌های زنجیر‌های

فروشگاه‌های زنجیر‌های بزرگ شرکت‌هایی که در قالب فروشگاه‌های بزرگ و چند منظوره تحت مدیریت متمرکز، با نام تجاری (برند واحد) که مجموعه‌ای متنوع از کالا‌های مورد نیاز عموم را به صورت عمده و یا خرده عرضه می‌کند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده فروشی شرکت‌هایی که در قالب قرارداد عاملیت با مجموعه‌ای از فروشگاه‌های عامل نسبت به تأمین و توزیع کالا بین آنها، تحت مدیریت و نام تجاری (برند) واحد اقدام می‌کنند.

ویژگی‌های بسته‌ی اعتباری زنجیره تأمین کالا‌های تند مصرف پرداخت تسهیلات با شرایط مطلوب به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در حال حاضر مشتری بانک نبوده یا فاقد فروش متمرکز نزد بانک هستند، مشروط به تمرکز گردش مالی کسب و کار ایشان از طریق اتصال دستگاه‌های کارتخوان درگاه یا واگذاری چک‌های حاصل از فروش به حساب‌های ایشان نزد بانک پارسیان است.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور اعضای هیأت مدیره و معاونان و مدیران تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) و ضرغامی، معاون طرح و توسعه بانک پارسیان برگزار شد.

بسته زنجیره تامین سامانه‌های متعدد بانکی است که این خدمات را به فروشگاه‌ها و مدیریت وجوه آن‌ها و خدمات مختلفی را برای مدیریت مشتریان انجام می‌دهد از طرف دیگر خدماتی که تجارت الکترونیک شامل درگاه‌های پرداخت دستگاه‌های کارتخوان وارائه کارت‌های پارسیان از جمله کارت تنخواهکارت‌های مختلفی که در سبد تجارت الکترونیک است در این بسته وجود دارد

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی