کد خبر: ۳۸۳۲۸
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۰
بر اساس آخرین گزارش شاپرک:

بیشترین رشد سهم مبلغی تراکنش‌های موبایلی؛ حاصل عملکرد مهر ماه تاپ

بر اساس گزارش اقتصادی شماره 100 شاپرک، تاپ توانست در مهرماه 1402 با در اختیار داشتن «بالاترین رشد مبلغ تراکنش‌های موبایلی و پایدارترین بستر پرداخت در بین رهبران بازار و بیشترین تعداد ابزار پذیرش فعال اینترنتی»، عملکرد خود را ارتقا داده و با رشد خود در این سه شاخص به رتبه نخست دست یابد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، بر اساس آخرین گزارش اقتصادی منتشر شده شاپرک در مهرماه 1402، تاپ با کسب 0.61 درصد برای چندمین بار در سال جاری، بیشترین رشد را در مبلغ تراکنش‌های موبایلی، کسب نموده و جایگاه نخست را از این منظر در بین شرکت‌های پرداخت کشور، به دست آورد. تاپ علاوه بر رشد سهم موبایلی، در ابزار پذیرش اینترنتی نیز یک درصد رشد را به دست آورده است که این منجر به آن شده است که در مجموع 0.12 درصد رشد در مجموع سهم مبلغ تراکنشی داشته و به عدد 10.96 دست یابد.

علاوه بر این شرکت تجارت الکترونیک با رقمی برابر با 0.015 درصد در مهرماه، کمترین تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها را در میان‌PSPهای کشور را در بین رهبران بازار به خود اختصاص داده و توانسته پایدارترین بستر پرداخت را در بین این رقبا برای پذیرندگان خود فراهم سازد.

همچنین تاپ در شاخص تعداد ابزار پذیرش سیستمی فعال، با 0.16 درصد رشد در ابزار پذیرش اینترنتی و 58.85 درصد سهم بازار، بیشترین تعداد IPG فعال را در بین شرکت‌های پرداخت کشور از آن خود کرده است. همچنین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در ابزار پذیرش موبایلی 5.03 درصد و در ابزار پذیرش کارتخوان 0.47 درصد رشد نموده است.

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی