کد خبر: ۳۷۶۳۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵
همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲؛

تاپ از کارت خرید دانش‌آموزی، رونمایی کرد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، از «کارت خرید دانش‌آموزی» با هدف ارائه خدمتی نوین به خانواده‌ها و ایجاد بستری مناسب برای مدیریت مالی فرزندانشان رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، تجارت الکترونیک پارسیان از محصول جدید «کارت خرید دانش‌آموزی» در راستای جلب رضایت مشتریان خود و با هدف تأمین رفاه حال خانواده‌ها و دانش‌آموزان سازمان‌های طرف قرارداد تاپ و همچنین مدیران مدارس، موسسات و مراکز آموزشی، رونمایی کرد. کارت خرید دانش‌آموزی، جایگزینی مناسب برای پول نقد و راهکاری ساده برای کنترل و مدیریت مالی فرزندان برای خانواده‌ها است. دارندگان این کارت می‌توانند با استفاده از این کارت، با تعیین سقف استفاده روزانه، مشاهده موجودی و گزارش‌گیری از تراکنش‏‌های انجام شده (با مراجعه به بخش مالی و اعتباری، خدمات پارسی‌کارت در اپلیکیشن تاپ top.ir) و دریافت پیامک پس از انجام هر تراکنش و...، به کنترل و مدیریت خرید و نقدینگی فرزندانشان بپردازند.

از دیگر قابلیت‌های این کارت می‌توان به خرید از تمامی فروشگاه‌های حضوری (کلیه دستگاه‌های کارتخوان عضو شبکه شتاب) و اینترنتی (درگاه‎های پرداخت) در سراسر کشور، خرید شارژ و بسته اینترنتی، ایجاد محدودیت جهت خرید از فروشگاه‌های خاص از جمله بوفه مدارس، فروشگاه‌ها یا صنف ویژه اطراف مدرسه نظیر کتاب‌فروشی، لوازم‌التحریر و...، بهره‌مندی از شبکه تخفیف تاپیا و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته در سراسر کشور، اشاره کرد.

چاپ طرح خاص و درج لوگوی مدارس یا مراکز آموزشی بر روی کارت، از دیگر مزایای کارت خرید دانش‌آموزی است که مدارس، موسسات و مراکز آموزشی نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

خانواده‌های پرسنل سازمان‌های طرف قرارداد تاپ و همچنین مدیران مدارس، موسسات و مراکز آموزشی متقاضی «کارت خرید دانش‌آموزی تاپ» می‌توانند جهت دریافت این کارت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۶۶۱۷۶۳ و یا مرکز تماس پاسخگویی ۲۴ ساعته ۰۲۱۲۳۱۸ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی