کد خبر: ۳۵۶۰۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۹
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال،

رشد ۶ درصدی درآمد «رتاپ» در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد اردیبهشت خود را در کدال ۳۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به فروردین ماه ۶ درصد رشد داشته است.

رشد ۶ درصدی درآمد به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشرشده خود در کدال توانست از فعالیت خود در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی، درآمد ۳۴۶ میلیارد تومانی در اردیبهشت ماه امسال کسب کند و با توجه به درآمد ۳۲۶ میلیارد تومانی این شرکت در فروردین ماه، این طور به نظر می‌رسد که این نماد بورسی توانسته است در اردیبهشت ماه، رشد فروش ۶ درصدی را به دست آورد.

لازم به ذکر است که این درآمد کسب شده از مجموع فعالیت‌هایی در زمینه کارمزد دریافتی از دارندگان آبونمان کارت اعتباری، اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب و همچنین درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه بوده است.

تجارت الکترونیک پارسیان در اردیبهشت ماه امسال توانست از کارمزد دریافتی از آبونمان کارت اعتباری درآمد ۲۶۵ میلیون تومانی کسب کند که نسبت به فروردین ماه رشد ۸۱ درصدی درآمد برای این شرکت داشته است. درآمد ناشی از کارمزد آبونمان کارت اعتباری در فروردین ماه ۱۴۶ میلیون تومان بوده است.

همچنین اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، بیشترین و دومین گزینه درآمد شناسایی‌شده برای این نماد بورسی در اردیبهشت ماه بوده است به طوری که در این ماه ۱۱۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که نسبت به ماه قبل رشد ۱۱ درصدی داشته است. 
درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه نیز گزینه درآمدی دیگری برای این نماد بورسی است که درآمد ۲۳۶ میلیارد تومانی داشته است و نسبت به ماه فروردین ماه ۳ درصدی بیشتر درآمد شناسایی کرده است.

گفتنی است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ یعنی در این بازه دو ماهه ۶۷۲ میلیارد تومان درآمد و فروش داشته است درحالیکه به نسبت دوره مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد فروش و درآمد شناسایی کرده است. درآمد شناسایی شده «رتاپ» در دو ماهه سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۷۷ میلیارد تومان بوده است.

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه‌بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود. لازم به ذکر است که بخش عمده‏ای از سهام این شرکت متعلق به شرکت گروه داده‏پردازی بانک پارسیان از شرکت‏های وابسته به بانک پارسیان است.

جدول خدمات و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد بورسی "رتاپ" در اردیبهشت ۱۴۰۲

رشد ۶ درصدی درآمد
 

 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی