کد خبر: ۳۷۲۸۲
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۶
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال؛

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در پنجماهه سال جاری

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد پنجماهه را در کدال بیش از هزار و هفتصد میلیارد تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال از فعالیت‌هایی در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی در پنجماهه سال جاری درآمد ۱.۷۶۴ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به پنجماهه اول سال ۱۴۰۱ رشد ۱۵.۳ درصدی دارد. درآمد چهارماهه اول سال گذشته ۱.۵۲۹ میلیارد تومان بوده است.

لازم به ذکر است که درآمد شناسایی شده نماد رتاپ در مرداد ماه ۳۵۸ میلیارد تومان اعلام می‌شود که این درآمد کسب شده از مجموع فعالیت‌هایی در زمینه کارمزد دریافتی از دارندگان آبونمان کارت اعتباری، اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب و همچنین درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه، بوده است.

بیشترین گزینه درآمد نماد «رتاپ» در تیرماه مربوط به درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه است که رقمی معادل ۲۵۲ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

این نماد بورسی از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، بیشترین و دومین گزینه درآمد شناسایی شده در تیرماه را به ثبت می‌رساند به طوری که در این ماه ۱۰۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است.

همچنین تجارت الکترونیک پارسیان در تیرماه امسال توانست از کارمزد دریافتی از آبونمان کارت اعتباری نیز درآمد ۳۵۹ میلیون تومانی کسب کند.

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس واوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود. لازم به ذکر است که بخش عمده‏ای از سهام این شرکت متعلق به شرکت گروه داده‏پردازی بانک پارسیان از شرکت‏های وابسته به بانک پارسیان است.

جدول خدمات و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد بورسی «رتاپ» در مرداد ۱۴۰۲

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در پنجماهه سال جاری
 
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی