کد خبر: ۳۶۲۴۱
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۱
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال،

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در خرداد ماه ۱۴۰۲

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد خرداد ماه را در کدال ۳۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به اردیبهشت ماه ۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال توانست از فعالیت خود در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی، درآمد ۳۷۱ میلیارد تومانی در خرداد ماه امسال کسب کند و با توجه به درآمد ۳۴۶ میلیارد تومانی این شرکت در اردیبهشت ماه، این نماد بورسی توانسته است در خرداد ماه، رشد فروش ۷ درصدی را به دست آورد.

لازم به ذکر است که این درآمد کسب شده از مجموع فعالیت‌هایی در زمینه کارمزد دریافتی از دارندگان آبونمان کارت اعتباری، اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب و همچنین درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه، بوده است.

بیشترین گزینه درآمد نماد «رتاپ» در خرداد ماه مربوط به درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه است که رقمی معادل ۲۴۲ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

این نماد بورسی از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، بیشترین و دومین گزینه درآمد شناسایی شده در خرداد ماه را به ثبت می‌رساند به طوری که در این ماه ۱۲۸ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که نسبت به ماه قبل رشد درآمدی داشته است.

همچنین تجارت الکترونیک پارسیان در خرداد ماه امسال توانست از کارمزد دریافتی از آبونمان کارت اعتباری نیز درآمد ۲۶۸ میلیون تومانی کسب کند.
گفتنی است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ یعنی در این

بازه سه ماهه توانست هزار میلیارد تومان درآمد و فروش شناسایی کند در حالی که به نسبت دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشدِ فروش و درآمد شناسایی کرده است. درآمد شناسایی شده «رتاپ» در سه ماهه سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۸۹۰ میلیارد تومان بوده است.

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه‌بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر، سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود. لازم به ذکر است که بخش عمده‏ای از سهام این شرکت متعلق به شرکت گروه داده‏پردازی بانک پارسیان از شرکت‏های وابسته به بانک پارسیان است.

جدول خدمات و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد بورسی «رتاپ» درخرداد ۱۴۰۲

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در خرداد ماه ۱۴۰۲
 
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی