کد خبر: ۳۸۷۴۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۰
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال؛

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در آبان ماه سال جاری

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد آبان ماه را با درصدی افزایش نسبت به مهرماه در کدال اعلام می‌کند.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال از فعالیت‌هایی در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی در آبان ماه سال جاری، درآمد ۳۹۱ میلیارد تومانی را منتشر کرده است و با توجه به درآمد ۳۷۵ میلیارد تومانی آن در مهرماه، نشان از رشد ۴ درصدی درآمد در آبان ماه دارد.

بیشترین گزینه درآمد نماد «رتاپ» در مهرماه مربوط به درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه است که رقمی معادل ۲۷۲ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مهرماه افزایش نشان می‌دهد.

این نماد بورسی از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، بیشترین و دومین گزینه درآمد شناسایی‌شده در آبان ماه را به ثبت می‌رساند به طوری که در این ماه ۱۱۸ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده و نسبت به ماه قبل افزایش دارد.

همچنین تجارت الکترونیک پارسیان در آبان ماه امسال توانست از کارمزد دریافتی از آبونمان کارت اعتباری نیز ۹۶۹ میلیون تومان درآمد کسب کند.

این نماد بورسی در ۸ ماهه سال جاری توانسته درآمدی معادل ۳ هزار میلیارد تومان به دست آورد که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد درآمدی نشان می‌دهد و با توجه به درآمد ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی می‌شود این شرکت در ماه‌های پیش رو از رکورد درآمد سال گذشته عبور کند.

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت‌شده ۹۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه‌بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود.

جدول خدمات و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد بورسی «رتاپ» در آبان ۱۴۰۲

رشد درآمد نماد بورسی «رتاپ» در آبان ماه سال جاری
 
ارسال نظرات
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی