کد خبر: ۳۴۴۷۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۸
در آخرین گزارش "آسیاتک" در کدال اعلام شد؛

رشد ۵۵ درصدی فروش آسیاتک در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، ازمیزان درآمد ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ که رشد ۵۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته، خبر می‌دهد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد "  آسیاتک" در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

شرکت آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، فروش و درآمد ۱.۳۰۰ میلیارد تومانی را اعلام می‌کند و با توجه به فروش ۸۳۴ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ نشان از رشد ۵۵ درصدی در سال ۱۴۰۱ می‌دهد.

گزارش منتشر شده کدال مربوط به خدمات و فروش در اسفند ۱۴۰۱ است که میزان فروش آسیاتک در این ماه ۱۳۶ میلیاردتومان اعلام می‌شود که با توجه به فروش ۱۲۱ میلیارد تومانی در بهمن ماه نشان از رشد درآمد ۱۲.۵ درصدی این شرکت در اسفند ماه نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۱ می‌دهد.

نماد "آسیاتک" بیشترین درآمد خود را در اسفند ماه از خدمات اینترنتی به دست آورده است. ارائه این خدمات، نزدیک به ۸۴ میلیارد تومان فروش داشته است که این رقم در مقایسه با ماه قبل آن یعنی بهمن ماه رشد ۵ درصدی را نشان می‌دهد. مجموع درآمد این شرکت در ارائه خدمات اینترنتی در بهمن ماه ۸۰ میلیارد تومان گزارش می‌شود.

درآمد خدمات فناوری اطلاعات این نماد بورسی در اسفند ماه ۴۸ میلیارد تومان و فروش کالا نیز ۴ میلیارد تومان به ثبت می‌رسد.

لازم به ذکر است که فروش کالا در شرکت آسیاتک در اسفند ماه نسبت به بهمن ماه رشد ۲۰۰ درصدی داشته است به طوری که فروش کالا در بهمن یک میلیارد تومان گزارش می‌شود.

درآمد و فروش خدمات "آسیاتک" در اسفند ماه سال ۱۴۰۱

رشد ۵۵ درصدی فروش آسیاتک در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱
 
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی