کد خبر: ۳۷۷۱۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۹
در گزارش فعالیت عملکرد ماهانه آسیاتک در کدال اعلام شد؛

رشد درآمد «آسیاتک» در شهریور ماه سالجاری

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، از رشد فروش و درآمد در شهریور سالجاری نسبت به مرداد ماه خبر می‌دهد.

رشد درآمد «آسیاتک» در شهریور ماه سالجاری

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد «آسیاتک» در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

شرکت «آسیاتک» در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۲ درآمد ۱۷۳ میلیارد تومانی را گزارش می‌کند که این درآمد در ماه قبل آن ۱۶۷ میلیارد تومان بوده است که این ارقام نشان از رشد ۳.۳ درصدی درآمد آسیاتک در شهریورماه دارد.

بیشترین درآمد این نماد بورسی از خدمات اینترنت به مبلغ فروش ۱۲۰ میلیارد تومان اختصاص دارد.
این نماد بورسی از فروش خدمات فناوری اطلاعات معادل ۵۳ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است و با توجه به درآمد ۴۶ میلیارد تومانی آن در مرداد ماه نشان از رشد درآمد ۱۵ درصدی درآمد، تنها از خدمات فناوری اطلاعات برای آسیاتک دارد.

فروش کالا برای آسیاتک بعد از خدمات مذکور به عنوان گزینه درآمدی دیگری برای این شرکت محسوب می‌شود، اما در شهریورماه آسیاتک توانسته است نسبت به مرداد از فروش کالا، درآمد بیشتری را به دست آورد به طوری که در مردادماه فروش کالا ۶۶۱ میلیون تومان به ثبت رسیده است، اما در شهریور این فروش نزدیک به ۲ میلیارد تومان رسیده است.

این شرکت دارای بزرگ‌ترین مرکز داده محتوایی در کشور است و هم اکنون بیش از ۲.۵ پتابایت، فضای فعال ذخیره محتوا در مراکز داده خود ارائه می‌کند و بیش از ۱.۲ ترابیت بر ثانیه، نرخ تحویل محتوا روی شبکه IXP دارد.

علاوه بر این‌ها اخیرا، آسیاتک پروانه شبکه و خدمات ارتباطی یکپارچه (UNSP) را نیز از وزارت ارتباطات و فناوری دریافت کرد.

بر اساس این پروانه، آسیاتک مجاز است خدمات ارتباطی ثابت و سیار را به مشترکان ارائه کند؛ همچنین این مجوز آسیاتک را متعهد به ارائه اینترنت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) به یک میلیون خانوار در سراسر کشور می‌کند. گفتنی است، پوشش اینترنت مبتنی بر فیبر نوری یک میلیون و سیصد خانوار که برعهده شرکت ایرانسل بوده نیز به آسیاتک واگذار شده است. همچنین آسیاتک پوشش ۱.۵ میلیون تعهد مازاد را نیز برعهده گرفته است.


درآمد و فروش خدمات «آسیاتک» در شهریورماه ۱۴۰۲

رشد درآمد «آسیاتک» در شهریور ماه سالجاری
 
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی