کد خبر: ۳۹۰۴۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱

از اینترنت فوق سریع فیبر نوری تا کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی سازمانی

به گزارش  «نبض فناوری» به نقل از روابط‌عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، این اپراتور ثابت با جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه ارائه خدمات اینترنت فوق سریع مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و   کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی در بیست‌‌وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال حضور دارد.

نمایشگاه تلکام از دوم دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پنجم در نمایشگاه بین‌المللی تهران برقرار است؛ علاقه‌‌مندان به فناوری‌های نوین ارتباطی و مخابراتی، کاربران خانگی خدمات اینترنت، طرفداران بازی‌های آنلاین، اهالی صنعت IT و مدیران سازمان‌ها چه در بخش فناوری اطلاعات چه در سایر سطوح مدیریتی نیز می‌توانند با حضور در غرفه آسیاتک، به نیازهای ارتباطی و زیرساختی خود پاسخ درخور دهند. 

از با کیفیت‌ترین ADSL تا اینترنت فوق سریع فیبر نوری

امروزه آسیاتک در حوزه خدمات اینترنت پر سرعت توانسته مجموعه کامل و متنوعی از خدمات اینترنت خانگی را که شامل: ADSL2+،   LTE، اینترنت فوق سریع مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و بی‌سیم اشتراکی (OWA) می‌شود، گرد هم آورده است. از دیگر دستاوردهای این اپراتور ثابت خانگی کسب رتبه برتر خدمات‌دهی با کیفیت در وبسایت «نت سنج» است.

همچنین به گفته محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک، این اپراتور در صدد است تا پایان سال ۱۴۰۴ امکان دسترسی چهار میلیون خانوار ایرانی را به اینترنت فوق سریع فیبر نوری  فراهم کند. 

خدمات متنوع سازمانی برای پاسخگویی به هر نیاز ارتباطی 

بخش دیگری از خدمات آسیاتک، موسوم به راهکارهای ارتباطی سازمانی نیز، شامل: خدمات پهنای باند اختصاصی، خدمات مرکز داده ( از جمله میزبانی و اجاره سرور اختصاصی)، شبکه خصوصی مجازی(VPN)  ، تلفن ثابت سازمانی (VoIP) موسوم به آسیاتل و پیامک (SMS)، سرور مجازی (VPS)  و خدمات ابری (Cloud) می‌شود. مجموعه‌ای در هم تنیده و جامع که می‌تواند نیازهای درون و برون سازمانی در سایر حوزه‌ها اعم از فناوری، تبلیغات، صنعت مالی و ارتباطات و ...  را پایدار و پویا سازد. 

البته ایده‌های فناورانه آسیاتک برای زندگی بهتر به این نقطه ختم نخواهد شد، همانگونه که با راه‌اندازی VOD «تماشاخونه» میان فرهنگ و فناوری پیوند زده است؛ امروز برای برای تحقق و اجرای فناوری FTT-5G در ایران برنامه‌ریزی و پژوهش کرده است.

علاقه‌مندان به آشنایی با فناوری‌های نوین ارتباطی، خدمات اینترنت پر سرعت خانگی و سازمانی و خدمات مرکز داده و ... می‌توانند از غرفه آسیاتک در سالن ۶ نمایشگاه بین‌المللی بازدید کنند.

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی