کد خبر: ۳۵۷۳۸
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۷
در آخرین گزارش «آسیاتک» در کدال اعلام شد؛

رشد درآمد ارائه خدمات اینترنتی آسیاتک در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، از افزایش درآمد اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ۱۴۰۲ خبر می‌دهد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد «آسیاتک» در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

شرکت آسیاتک در آخرین گزارش عملکرد ماهانه مربوط به اردیبهشت ماه را با افزایش ۹.۷ درصدی نسبت به فروردین ماه اعلام می‌کند. به طوری که مجموع درآمد شناسایی شده از خدمات قابل ارائه در اردیبهشت ماه ۱۵۲ میلیارد تومان بوده درحالیکه در فرودین ماه ۱۳۸ میلیارد تومان گزارش شده است.

شرکت آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده از فعالیت خود در کدال منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، درآمد شناسایی شده از خدمات اینترنتی را بیشترین گزینه درآمدی خود اعلام می‌کند به طوری که در اردیبهشت ماه ۱۰۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۹۸ میلیارد تومانی آن در فروردین ماه نشان از افزایش درآمد ۵.۹ درصدی آسیاتک در اردیبهشت ماه دارد.

مجموع درآمد این نماد بورسی و شرکت ارائه دهنده فناوری در اردیبهشت ماه از خدمات فناوری معادل ۴۶ میلیارد تومان بوده است که این درآمد در فروردین ماه ۳۹ میلیارد تومان بوده که مقایسه اعداد رشد ۱۷.۹ را نشان می‌دهد.

فروش کالا در این نماد بورسی از خدمات اینترنتی نیز نزدیک به ۲ میلیارد تومان گزارش می‌شود که با توجه به رقم یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومانی نشان از رشد ۵۳ درصدی در فروش کالا برای شرکت آسیاتک دارد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش منتشر شده خود در کدال، درآمد شناسایی شده در دو ماهه سال جاری به عبارتی از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت را ۲۹۱ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که آسیاتک دارای بزرگ‌ترین مرکز داده محتوایی در کشور است و هم اکنون بیش از ۲.۵ پتابایت، فضای فعال ذخیره محتوا در مراکز داده خود ارائه می‌کند و بیش از ۱.۲ ترابیت بر ثانیه، نرخ تحویل محتوا روی شبکه IXP دارد.

این شرکت دومین مشتری بزرگ شرکت ارتباطات زیرساخت در موضوع پهنای باند مصرفی با ظرفیت بالغ بر ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه است و بیش از ۳۲۰ گیگابیت بر ثانیه اینترنت بین‌الملل را بر بستر شبکه خود مدیریت می‌کند.

آسیاتک توانسته است در بیش از ۴۳۰ شهر کشور با نصب دکل و پاپ سایت و ایجاد شبکه اختصاصی خود، خدمات دسترسی پر سرعت به اینترنت ثابت را فراهم کند همچنین در تمام مراکز مخابراتی، به حدود یک میلیون کاربر، اینترنت ADSL ارائه می‌کند.

 

درآمد و فروش خدمات «آسیاتک» در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

رشد درآمد ارائه خدمات اینترنتی آسیاتک در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
 
برچسب ها: آسیاتک
ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی