کد خبر: ۳۶۲۴۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۹
در آخرین اطلاعیه منتشر شده از نماد توسن در کدال اعلام شد؛

رشد درآمد ۷۲ درصدی نماد «توسن» در ۶ ماهه در مقایسه به دوره مشابه سال قبل

بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" درآمد شناسایی شده از خدمات و فروش قابل ارائه به مشتریان خود را در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۲ درصد اعلام می‌کند.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد  «توسن» در بورس، در آخرین گزارش فعالیت یک ماهه منتشر شده خود در کدال، از درآمد شناسایی شده منتهی به ۳۱ خرداد ماه، آمار‌هایی در حوزه درآمد حاصل از "خدمات پشتیبانی"، "فروش نرم افزار" و "فروش سخت افزار" در این دوره یک ماهه ارائه می‌دهد.

شرکت  «توسن» درآمد شناسایی شده در دوره یک ماهه خرداد ماه را ۱۳۲ میلیارد تومان اعلام می‌کند در حالیکه این رقم در ماه قبل آن ۳۸ میلیارد تومان بوده که مقایسه این ارقام از رشد ۲۴۷ درصدی درآمد برای این نماد بورسی در خرداد ماه حکایت می‌کند.

درآمد ناشی از خدمات پشتیبانی این نماد بورسی در خرداد ماه بیشترین گزینه درآمدی این شرکت بوده و معادل ۵۱ میلیارد تومان است.

همچنین این شرکت از فروش نرم افزار ۴۷ میلیارد تومان و در بخش سخت افزار نیز در همین ماه ۳۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که هر یک از این گزینه‌های درآمدی، درصد بسیار بالای رشد درآمدی را در مقایسه با ماه قبل آن نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که درآمد شناسایی شده توسن از ابتدای سال مالی (دی ماه ۱۴۰۱) تا پایان خرداد ۱۴۰۲ معادل ۳۴۸ میلیارد تومان بوده است که خدمات پشتیبانی بیشترین میزان درآمدی این شرکت را به خود اختصاص می‌دهد.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد بورسی  «توسن» و با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیارد تومان و پذیرش شده در فرابورس ایران، شرکتی دانش بنیان با هدف ایجاد یک بستر مستقل و بومی برای ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شده است. این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه در بخش فناوری بوده است.

گروه شرکت‌های «توسن» مشتمل بر ۳۴ شرکت بوده و در ۶ کشور دنیا حضور فعال دارد و از این طریق محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهد. توضیح بیشتر اینکه شرکت توسن با در اختیار داشتن ۵۰ مشتری که شامل بانک‌ها و موسسات اعتباری است، به مشتریان خود ۵۰ محصول و خدمت در حوزه فناوری ارائه می‌دهد.
شرکت توسن در افق زمانی ۵ ساله آینده خود قرار است درجمع چهارده شرکت برتر ارائه دهنده سرویس‌های بانکداری در جهان و همچنین برترین ارائه دهنده راهکار‌های بانکداری اسلامی در دنیا شود.

فروش و درآمد شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) در خرداد ۱۴۰۲

رشد درآمد ۷۲ درصدی نماد «توسن» در ۶ ماهه در مقایسه به دوره مشابه سال قبل
 
 
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی