کد خبر: ۳۸۸۵۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۱
با رویکرد توسعه فردی؛

توسن آکادمی وبینار آموزشی شناخت توانایی­ها را برگزار می‌کند/برگزاری وبینار آموزشی شناخت توانایی­‌ها با رویکرد توسعه فردی

وبینار آموزشی «شناخت توانایی­‌ها» با رویکرد رشد و توسعه فردی توسط توسن آکادمی برگزار می‌­شود.

توسن آکادمی وبینار آموزشی شناخت توانایی­ها را برگزار می‌کند/برگزاری وبینار آموزشی شناخت توانایی­‌ها با رویکرد توسعه فردی

به گزارش «نبض فناوری»، دوره آموزشی سه روزه شناخت توانایی‌ها با تدریس امیر مهرانی، مدیرعامل شرکت توسعه و تحول سازمانی همرو، از روز سه‌شنبه 21 آذرماه 1402 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این رویداد آموزشی شامل موضوعات خودشناسی و طراحی مسیر آینده است و در این دوره به اهمیت شناخت قابلیت‌ها، استعدادها و توانایی­‌های فردی برای برنامه ریزی و طراحی مسیر رشد و توسعه فردی در آینده پرداخته می‌شود.

از آنجا که نحوه مواجه افراد با چالش‌ها و دشواری‌ها در فرایند رشد فردی یا انتخاب مسیر شغلی، یکی از تصمیم­‌های تاثیرگذار افراد در مسیر توسعه محسوب می‌شود، توسن آکادمی با برگزاری دوره‌های آموزشی و وبینارهای تخصصی فراگیران را در طراحی مسیر آینده و توسعه فردی یاری می‌رساند.

گفتنی است، وبینار آموزشی «شناخت توانایی­‌ها» شامل سه جلسه 2 ساعته است که در روزهای 21 و 28 آذر و 5 دی ماه از ساعت 17:00 الی 19:00  از طریق پلتفرم ایسمینار برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند با استفاده از کد Resane از تخفیف 40 درصدی برای شرکت در این دوره اقدام کنند و ثبت‌نام خود را از طریق این لینک تکمیل کنند. 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی