کد خبر: ۳۷۲۷۶
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۰
در آخرین اطلاعیه منتشر شده از نماد توسن در کدال اعلام شد؛

رشد ۳۲۸ درصدی درآمد ناشی از فروش نرم افزار «توسن» در مردادماه سالجاری

بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد «توسن» درآمد شناسایی شده از ارائه خدمات پشتیبانی و فروش نرم افزار قابل ارائه به مشتریان خود بویژه فروش نرم افزار را در مرداد ماه نسبت به تیرماه ۳۲۸ درصد رشد اعلام کرد.

رشد ۳۲۸ درصدی درآمد ناشی از فروش نرم افزار «توسن» در مردادماه سالجاری

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد «توسن» در بورس، در آخرین گزارش فعالیت عملکرد ماهانه منتشر شده در کدال مربوط به مردادماه، درآمد ناشی از فروش نرم افزار را در مرداد ماه ۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به درآمد ۵ میلیارد تومانی آن در تیرماه نشان از رشد و رکورد ۳۲۸ درصدی درآمد در فروش نرم افزار در مردادماه دارد.

درآمد شناسایی شده از درآمد خدمات پشتیبانی و فروش نرم افزار نماد «توسن» در مردادماه ۶۸ میلیارد تومان بوده که با توجه به درآمد ۴۸ میلیارد تومانی آن در تیرماه نشان از افزایش بیش از ۴۰ درصدی در دوره یک ماهه مرداد دارد.

لازم به ذکر است که نماد توسن در هشت ماهه سال مالی جاری (منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۲) درآمد ۴۶۴ میلیارد تومانی کسب کرده است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۷۸ درصدی دارد.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد بورسی «توسن» و با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیارد تومان و پذیرش شده در فرابورس ایران، شرکتی دانش بنیان با هدف ایجاد یک بستر مستقل و بومی برای ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شده است. این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه در بخش فناوری بوده است.

شرکت «توسن» در افق زمانی ۵ ساله آینده خود قرار است درجمع چهارده شرکت برتر ارائه دهنده سرویس‌های بانکداری در جهان و همچنین برترین ارائه دهنده راهکار‌های بانکداری اسلامی در دنیا شود.

فروش و درآمد شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) در مرداد ۱۴۰۲

رشد ۳۲۸ درصدی درآمد ناشی از فروش نرم افزار «توسن» در مردادماه سالجاری
 
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی