کد خبر: ۳۹۴۰۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۲

پلتفرم «چندین»، نتایج نظرسنجی معیار‌های انتخاب شرکت ایده‌آل برای همکاری را اعلام کرد

نتایج نظرسنجی معیار‌های انتخاب شرکت ایده‌آل برای همکاری، توسط پلتفرم چندین اعلام شد و انگیزه کارجویان برای گزینش شرکت دلخواهشان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن)، «چندین» پلتفرمی برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها است که نخستین بار در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف و در غرفه توسن معرفی شده است.

پلتفرم نظرسنجی چندین، با تاکید بر مزایای جمع‌سپاری (Crowdsourcing)، دیدگاه‌های متنوع را در کنار هم قرار داده و با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. رویکرد اصلی چندین، امکان مشاهده نظرات گوناگون در کنار یکدیگر است و به این ترتیب به کاربر برای پذیرش تنوع دیدگاه‌ها، گوناگونی سلایق و درک واقع‌بینانه‌تر مسائل یاری می‌رساند تا به راه‌حل‌های کاربردی‌تری دست پیدا کند.

پلتفرم چندین

توسن امسال با پیام «دروازه‌ای برای کشف تازه‌هایی از تو» در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف حضور پیدا کرد و بازدیدکنندگان غرفه توسن در نمایشگاه کار، با مشارکت در نظرسنجی پلتفرم «چندین»، دیدگاه‌های خود را درباره شرکت ایده‌آل برای کار با سایرین به اشتراک گذاشتند.

بر اساس نتایج نظرسنجی چندین در نمایشگاه کار شریف، مهمترین انگیزه کارجویان برای همکاری با شرکت دلخواهشان به ترتیب شامل حقوق بالا و مزایای مناسب (۲۷ درصد)، رشد و یادگیری مستمر (۲۶ درصد)، فضای دوستانه و همدلانه (۱۷ درصد)، همکاران حرفه‌ای و با تجربه (۱۳ درصد)، به کار گیری تکنولوژی‌های به روز دنیا (۱۰ درصد) و سابقه و برند شناخته شده (۷ درصد) بوده است.

پلتفرم چندین

یادآور می‌شود، پلتفرم چندین برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها توسط شرکت توسن ارائه شده است که برای اولین بار با مشارکت بیش از یک هزار دانشجو و کارجو در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف، معیار‌های شرکت ایده‌آل برای کار را مورد بررسی قرار داده است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی