کد خبر: ۴۱۴۱۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۴
نتایج نظرسنجی پلتفرم چندین در مسابقات کدنویسی شریف اعلام شد،

اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها، محبوب‌ترین شیوه توسعه فردی برنامه‌نویسان

نتایج نظرسنجی پلتفرم چندین در پنجمین مسابقه کدنویسی شریف «spaghetti contest۵» اعلام شد و بر اساس آن «اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها» به عنوان ایده‌آل‌ترین گزینه برنامه‌نویسان برای رشد و توسعه فردی معرفی شد.

پلتفرم چندین

به گزارش نبض فناوری، «توسن آکادمی» به عنوان حامی مسابقات کدنویسی مبهم شریف که توسط گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group) در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با نظرسنجی در میان شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها، ایده‌آل‌ترین روش برای رشد و توسعه فردی را بررسی کرد. 

پلتفرم «چندین» برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها راه‌اندازی شده است و با تأکید بر مزایای جمع‌سپاری (Crowdsourcing) دیدگاه‌های متنوعی را در کنار هم قرار داده و با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

رویکرد اصلی چندین، فراهم کردن امکانی برای مشاهده نظرات گوناگون در کنار یکدیگر است؛ این پلتفرم کاربر را برای پذیرش تنوع دیدگاه‌ها و سلایق، درک واقع‌بینانه‌تر مسائل و دستیابی به راه‌حل‌های کاربردی یاری می‌کند.

در خلال مسابقه کدنویسی مبهم شریف، برنامه‌نویسان با شرکت در نظرسنجی پلتفرم چندین، به این پرسش که «شما برای توسعه فردی و رشد خود، کدام یک از روش‌های زیر را انتخاب می‌کنید؟» پاسخ دادند.

نظر سنجی کدنویسی شریف

شرکت‌کنندگان از میان گزینه‌هایی شامل دوره آموزشی آنلاین و وبینار، دوره آموزشی حضوری، رویداد‌ها و دورهمی‌های تخصصی، اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها و بوت کمپ و هکاتون Hackathon به گزینه موردنظرشان رای دادند. 

بر اساس نتایج نظرسنجی چندین در میان بیش از ۱۵۰ نفر از نخبگان کامپیوتر و برنامه‌نویسی کشور، مهمترین انگیزه برنامه‌نویسان برای انتخاب دوره آموزشی به ترتیب شامل اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها (۲۵ درصد)، بوت کمپ و هکاتون Hackathon (۲۰.۳۱ درصد)، دوره آموزشی آنلاین و وبینار (۱۸.۷۵ درصد)، دوره آموزشی حضوری (۱۸.۷۵ درصد) و رویداد‌ها و دورهمی‌های تخصصی (۱۷.۸۱ درصد) بوده است.

نتایج نظرسنجی در مسابقات کدنویسی مبهم شریف، در برنامه‌ریزی رویداد‌های آموزشی و وبینار‌های آینده توسن آکادمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلتفرم چندین برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها توسط شرکت توسن ارائه و برای اولین بار با مشارکت بیش از یک‌هزار دانشجو و کارجو در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف معرفی شده است.

توسن آکادمی

ارسال نظرات
وبگردی