کد خبر: ۳۶۲۸۲
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۰

آیفون 15 پرو مکس احتمالاً با قیمت بیشتری نسبت به نسل‌های قبل فروخته می‌شود

همچنین گفته شده سری آیفون 15 در ماه آگوست وارد مرحله تولید انبوه می‌شود تا در نیمه دوم سال 2023، 84 میلیون دستگاه تولید شود.

به گزارش «نبض فناوری» «جف پو» از مرکز تحقیقات فناوری شرکت سرمایه‌گذاری Haitong International گفت که انتظار دارد سری آیفون 15 در ماه آگوست (مرداد/شهریور) وارد مرحله تولید انبوه شود و در مسیر ساخت حدود 84 میلیون دستگاه برای نیمه دوم سال 2023 قرار بگیرد. او همچنین اشاره کرد که نسخه پرو مکس پرچمداران آینده اپل، دارای برچسب قیمت گران‌تری خواهد بود.

افزایش قیمت آیفون 15 پرو مکس

گوشی آیفون

در مقایسه با آیفون 14 سال گذشته، این میزان حدود 12 درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد اپل انتظار تقاضای بالایی را دارد. با این وجود، پو هشدار می‌دهد که به عقیده او، آیفون 15 پرو مکس با قیمتی گرانتر از آیفون 14 پرو مکس 1099 دلاری وارد بازار خواهد شد. برخلاف سال گذشته، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس دارای ویژگی‌های انحصاری باشد که در نسخه پرو 6.1 اینچی وجود نخواهد داشت.

برای چندین نسل، نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون به جز اندازه نمایشگر و باتری، از نظر مشخصات یکسان بوده‌اند. اما این موضوع قرار است در آینده تغییر کند. براساس گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود تا دوربین پریسکوپ جدید فقط برای آیفون 15 پرو مکس ارائه شود و این دستگاه بهترین سیستم دوربین را داشته باشد.

آیفون 15 پرو مکس

در گزارش پو همچنین اشاره شده که آیفون 16 از فناوری جدید «متالنز» به‌عنوان حسگر مجاورت استفاده خواهد کرد. اپل با کمک این فناوری احتمالاً قادر خواهد بود تا اندازه سخت‌افزار سنسور Face ID را در نسل‌های آینده کاهش دهد. همچنین آیفون 16 از آخرین استاندارد شبکه WiFi 7 پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار داریم که اپل در پاییز امسال و احتمالاً در جریان رویدادی که ماه سپتامبر برگزار می‌شود، به‌طور رسمی از گوشی‌های سری آیفون 15 رونمایی کند. علاوه بر ارتقاء دوربین، طرفداران آیفون می‌توانند انتظار طراحی جدیدی برای قاب نسخه پرو با حاشیه‌های تیتانیوم، یک دکمه جدید به‌جای سوئیچ بی‌صدا کردن گوشی و پورت USB-C برای انتقال داده‌ها و شارژ سریع را داشته باشند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی