کد خبر: ۳۶۳۰۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

شبکه اجتماعی Threads حالا بیش از ۵۹ میلیون کاربر دارد

حالا بیش از ۵۹ میلیون کاربر در شبکه اجتماعی تردز عضو شده‌اند.

به گزارش«نبض فناوری»«تردز»، شبکه اجتماعی جدید متعلق به متا یک شروع طوفانی داشته است؛ چرا که حالا Threads بیش از 59 میلیون کاربر دارد.

درحالی تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به نزدیک 60 میلیون رسیده است که تردز در بامداد روز پنجشنبه برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر شد. با عرضه این اپلیکیشن بسیاری از کاربران شروع به استفاده از آن کردند که البته با توجه به اینکه امکان ورود به آن با استفاده از حساب اینستاگرام وجود دارد، چنین موضوعی چندان تعجب‌برانگیز نیست.

شبکه اجتماعی Threads هنوز کمبودهایی دارد

شبکه اجتماعی تردز که می‌خواهد با توییتر رقابت کند، هنوز کمبودهای زیادی دارد. برای مثال برای حذف‌کردن حساب تردز خود، باید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید. علاوه‌براین، درون اپلیکیشن بخشی برای پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج (DM) وجود ندارد. همچنین متا برنامه‌اش برای ادغام آن با پروتکل غیرمتمرکز ActivityPub را اعلام نکرده است.

با وجود تمام این کمبودها، به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی Threads یک شروع طوفانی داشته است و البته متا در آینده ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند که می‌تواند تعداد کاربران تردز را افزایش دهد.

افزایش تعداد کاربران Threads به ضرر توییتر خواهد بود. توییتر که از زمان تصاحب توسط ایلان ماسک تغییرات زیادی را تجربه کرده، در روزهای اخیر با اعمال محدودیت برای تعداد مشاهده توییت‌ها، با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده است و این موضوع هم می‌تواند به نفع تردز تمام شود.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که وکیل ایلان ماسک در نامه‌ای به زاکربرگ، اعلام کرده است که متا به سوءاستفاده سیستماتیک از اسرار تجاری توییتر پایان دهد. این درحالی است که سخنگوی متا می‌گوید هیچ‌کدام از کارمندان سابق توییتر در تیم مهندسی Threads وجود ندارند که بخواهند اسرار این شبکه اجتماعی را به متا و تردز بیاورند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی