کد خبر: ۳۶۳۴۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

اپل به تردز پیوست؛ تعداد کاربران در مرز عبور از ۱۰۰ میلیون نفر

درحالی‌که تردز به‌زودی مرز ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را رد می‌کند، حساب‌های کاربری مربوط‌ به اپل در این شبکه‌ی اجتماعی فعال شده‌اند.

به گزارش «نبض فناوری» تردز پس از تنها چهار روز در آستانه‌ی عبور از ۱۰۰ میلیون کاربر قرار گرفته است و اکنون بسیاری از سلبریتی‌ها و برندهای معروف در این شبکه‌ی اجتماعی حضور دارند. آن‌طور که 9to5Mac می‌نویسد، شماری از حساب‌های وابسته‌ به اپل نیز در تردز فعال شده‌اند.

حساب کاربری اپل نیوز قبل از سایر حساب‌های وابسته‌ به این شرکت، وارد تردز شد. از آن زمان شاهد فعال‌سازی حساب‌های اپل بوکس، اپل موزیک، شازم و بیتس نیز بوده‌ایم. احتمالاً به‌زودی حساب‌های دیگر نیز به تردز راه پیدا خواهند کرد.

ورود به تردز مشروط‌ به داشتن حساب اینستاگرام است. اپل حضور پررنگی در اینستاگرام دارد و همواره پست‌های جدیدی منتشر می‌کند. تا لحظه‌ی نوشته شدن این خبر، صرفاً حساب بیتس در تردز پست منتشر کرده است.

 

ورود اپل به تردز از این حیث حائز اهمیت است که فیل شیلر، یکی از مدیران ارشد شرکت، مدتی پیش حساب توییتر خود را غیرفعال کرده بود. او قبلاً اقدام مشابهی نیز برای اینستاگرام انجام داد، اما تنش در بین اپل و توییتر همواره بیشتر جلب‌توجه کرده است. اپل برخلاف تردز، هیچ اشتیاقی به حضور در ماستودون نشان نداده است.

منبع: زومیت

برچسب ها: اپل تردز کاربران
ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی