کد خبر: ۳۶۳۶۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۳

اختلال موقتی اینستاگرام، فیس‌بوک، واتس‌اپ و تردز

اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی شرکت متا پلتفرم شامل اینستاگرام، فیس‌بوک، "تردز" و پیام‌رسان واتس‌اپ پس از یک اختلال موقت، مجددا قابل دسترس شدند.

به گزارش «نبض فناوری» وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد که در اوج این اختلال که بیش از یک ساعت طول کشید، بیش از ۱۴ هزار کاربر مشکل دسترسی به اینستاگرام، حدود ۷۰۰۰ نفر اختلال در دسترسی به فیس‌بوک و ۲۷۰۰ نفر مشکل دسترسی به واتس‌اپ را گزارش کردند.

اپلیکیشن جدید "تردز" هم با اختلال روبرو شد و حدود ۴۷۰ نفر مشکل دسترسی به این شبکه اجتماعی جدید را گزارش کردند. کاربران با مشکل بارگزاری فیدها و محتوا در پروفایل‌های خود و امکان ارسال پست در این پلتفرم‌ها روبرو شدند.

سایت داون دتکتور با جمع آوری گزارش از منابع مختلف شامل گزارش‌های خطا که توسط کاربران ارسال شده است، قطعی سایت‌ها و سرویس‌ها را رصد می‌کند. اختلال اخیر ممکن است شامل تعداد زیادی از کاربران شده باشد.

بر اساس گزارش رویترز، متا درباره این اختلال، توضیحی نداد.

با این حال، رشد مبهوت کننده‌ای که "تردز" در یک هفته گذشته از زمان راه‌اندازی تجربه کرد و تعداد کاربرانش ظرف مدت پنج روز، از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد، ممکن است در اختلال فعالیت سرورهای شرکت متا بی‌تاثیر نبوده باشد. اختلال قبلی اپلیکیشن‌های متا در اواسط ژوئن روی داد اما متا موفق شد مشکل را همان روز حل کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی