کد خبر: ۳۶۳۷۳
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

تبلت گلکسی S9 FE پلاس سامسونگ در راه است

گلکسی تب S9 FE پلاس احتمالاً با تراشه اگزینوس 1380 از راه می‌رسد.

به گزارش «نبض فناوری»سامسونگ به‌زودی تبلت‌های سری گلکسی تب S9 را معرفی می‌کند و ظاهراً این خانواده شامل 5 عضو می‌شود. طبق نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، سامسونگ می‌خواهد تبلت گلکسی تب S9 FE پلاس را روانه بازار کند.

سامسونگ اوایل مردادماه رویداد گلکسی آنپکد را برگزار می‌کند و در آن از گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. اگر واقعاً سامسونگ به‌دنبال معرفی 5 تبلت باشد، با مراسم شلوغی روبه‌رو خواهیم شد.

گلکسی تب S9 FE پلاس در گیک‌بنچ 6

طبق گزارشی جدید، گلکسی تب S9 FE پلاس با شماره مدل SM-X616B در راه است. این تبلت در بنچمارک گیک‌بنچ 6 رؤیت شده و در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای 987 و 2731 را کسب کرده است؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد با تراشه اگزینوس 1380 روبه‌رو هستیم.

در اسکرین‌شات تنها امتیازها وجود دارند و خبری از مشخصات آن نیست. بااین‌حال طبق شایعات، این تبلت با 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 از راه می‌رسد.

گلکسی S9 FE پلاس

با مقایسه امتیاز چندهسته‌ای این تبلت با نسل قبلی‌اش، یعنی گلکسی تب S7 FE 5G، با تفاوت 40 درصدی عملکرد روبه‌رو می‌شویم که می‌توان آن را قابل‌قبول دانست.

در گذشته یکی از منابع دنیای نمایشگرها، «راس یانگ»، اطلاعاتی را درباره رنگ‌های تبلت‌های سری گلکسی تب S9 منتشر کرده بود. براساس این اطلاعات، گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس در رنگ‌های خاکستری، صورتی روشن، سبز روشن و نقره‌ای از راه می‌رسند. به گفته همین منبع، گلکسی تب S9 و مدل‌های پلاس و اولترا آن در رنگ‌های خاکستری و بژ در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی تب S9 FE در گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ 6 رؤیت شده بود. این دستگاه با شماره مدل SM-X516B احتمالاً مانند نسخه پلاس از تراشه اگزینوس 1380 بهره می‌برد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی