کد خبر: ۳۶۴۱۳
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

گوشی‌های تاشوی سامسونگ ممکن است گران‌تر از نسل قبل باشند

به نظر می‌رسد با استقبال خوبی که از نسل‌های گذشته‌ی گلکسی زد فلیپ و زد فولد صورت گرفته است، سامسونگ تصمیم دارد تا با افزایش قیمت آن‌ها سود بیشتری کسب کند.

به گزارش «نبض فناوری»سامسونگ در تاریخ ۲۶ جولای(۴ مرداد) رویداد آنپکد خود را برگذار خواهد کرد و از گوشی‌های پرطرفدار گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ رونمایی خواهد کرد. تاکنون اخبار و شایعات بسیاری از این دو گوشی تاشو شنیده‌ایم و تقریبا اطلاعات کاملی در مورد مشخصات این دو گوشی تاشو داریم، حال با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رویداد آنپکد شاهد افشای قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ هستیم.

به نقل از فروشگاه فرانسوی Dealabs، سامسونگ تصمیم دارد تا گلکسی زد فلیپ ۵ را با قیمت ۱۱۹۹ یورو (۱۳۲۳ دلار) و ۱۳۳۹ یورو (۱۴۷۷ دلار) به ترتیب برای نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش برساند. درمورد قیمت نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۵ خبری منتشر نشده است.

برای مقایسه بهتر لازم است بدانید که گلکسی زد فلیپ ۴ با حافظه‌ی ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی در زمان عرضه ۵۰ یورو از نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی زد فلیپ ۵ ارزان‌تر بود. این تفاوت قیمت برای حافظه‌ی ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی به ۶۰ دلار می‌رسد.

این فروشگاه همچنین مدعی است گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ با قیمت ۱۸۹۹ یورو (۲۰۹۵ دلار) برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد که در حدود ۱۰۰ یورو از گلکسی زد فولد ۴ در زمان عرضه بیشتر است. قیمت گلکسی زد فولد ۵ با حافظه‌ی ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی ۲۰۳۹ یورو (۲۲۴۹ دلار) و نسخه‌ی ۱ ترابایتی ۲۲۷۹ یورو (۲۵۱۴ دلار) خواهد بود که هر دو در حدود ۱۲۰ یورو از نسخه‌های ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی گلکسی زد فولد ۴ گران‌تر هستند.

نکته‌ای باید به آن توجه کرد این است که قیمت‌های اعلام شده برای بازار کشور فرانسه هستند و گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ در دیگر کشور‌ها با قیمت متفاوتی عرضه می‌شوند، ولی بر اساس این قیمت‌ها می‌توان افزایش قیمت را برای سایر کشور‌ها نیز انتظار داشت. به هر حال خبر افزایش قیمت گوشی‌هی سامسونگ خبر جدیدی نیست، پیشتر در ابتدای سال میلادی سامسونگ سری S23 را با قیمتی بیشتر نسبت به نسل قبلی خود در سرار دنیا بجز آمریکا عرضه کرد.

به هر حال تنها چند هفته تا رویداد آنپکد بیشتر باقی‌ نمانده است و تنها راه اطمینان از قیمت این دو گوشی تاشو تماشای این رویداد است.

نظر شما چیست؟ آیا افزایش قیمت این گوشی‌ها باعث کاهش فروش سامسونگ خواهد شد؟

منبع: زومیت

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی