کد خبر: ۳۶۵۴۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۹
در دیدار مشترک عنوان شد:

تشکیل کمیته همکاری مشترک ایران و بولیوی در حوزه توسعه فناوری

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در دیدار دکتر دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با ادموندو نوویلو اگیلار، وزیر دفاع بولیوی بر توسعه همکاری‌های علمی، فناورانه و اقتصاد دانش‌بنیان دو کشور تاکید شد.

وزیر دفاع بولیوی ضمن ابراز شگفتی از پیشرفت های علمی فناورانه ایران در دو حوزه پزشکی و نانو علاقمندی کشورش را برای توسعه همکاری‌های علمی در حوزه‌های مختلف فناوری با ایران اعلام کرد و افزود: از کمک های فناورانه پیشین ایران در حوزه نانو قدردانی می کنم.

در ادامه، دکتر دهقانی با بیان اینکه همکاری علمی و فناورانه با ایران قابل اطمینان است گفت: دو کشور می‌توانند بر اساس اعتقادات و باورهای مشترک همکاری های مشترکی داشته باشند.
وی افزود: توسعه همکاری در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با امریکای لاتین جزو برنامه‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور است.

دهقانی، پیشنهاد توسعه همکاری دو کشور را در حوزه‌های فناوری، تجاری و اقتصاد دانش‌بنیان مطرح کرد و گفت: یک کمیته مشترک همکاری علمی، فناورانه و اقتصاد دانش‌بنیان بین ایران و بولیوی جهت توسعه همکاری‌ها و اجرایی‌سازی توافقات فی‌مابین باید شکل بگیرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: ما آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف علمی و تخصصی در بخش‌های آموزشی‌، فناورانه و اقتصاد مبتنی بر دانش برای مسوولان کشور بولیوی ارائه دادیم که با استقبال آنها مواجه شدیم.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی