کد خبر: ۳۶۶۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

جزئیات جدیدی درباره عملکرد هدست ویژن پرو اپل فاش شد

در کدهای نسخه جدید سیستم عامل visionOS به جزئیاتی درباره فناوری Optic ID و تماس از طریق فیس‌تایم با هدست اپل اشاره شده است.

به گزارش «نبض فناوری» اپل نسخه جدیدی از سیستم عامل visionOS را برای آزمایش منتشر کرده است که کدهای آن اطلاعات بیشتری در مورد هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو ارائه می‌کند.

طبق بررسی‌های انجام شده توسط 9to5Mac از کدها دومین نسخه بتا سیستم عامل visionOS، ظاهراً هدست ویژن پرو اپل قادر به نمایش تمام 32 شرکت‌کننده یک گفتگوی گروهی در فیس‌تایم (FaceTime) نخواهد بود. دلیل این محدودیت احتمالاً اندازه بزرگ پنجره‌های ارائه شده است.

نکته دیگری که در این گزارش درباره تجربه FaceTime روی ویژن پرو به آن اشاره شده، استفاده از محیط‌های مجازی در طول مکالمات است.

در ادامه این گزارش گفته شده که اپل تصویر سه بعدی چهره کاربران ویژن پرو را «پرسونا» (Persona) می‌نامد و هنگام تماس از طریق FaceTime به دیگران نمایش داده می‌شود. همچنین با کمک منوی تنظیمات این بخش می‌توان پرسونای خود را برای اپل و برنامه‌های شخص ثالث مدیریت کرد.

فناوری Optic ID هدست ویژن پرو اپل

هدست ویژن پرو به فناوری Optic ID مجهز است که عنبیه چشم کاربران را برای احراز هویت اسکن می‌کند، درست مشابه Touch ID و Face ID. با این حال، ظاهراً در برخی شرایط مانند هنگام خرید یا پرداخت با Apple Pay، کاربران باید برای تأیید احراز هویت دکمه بالای دستگاه را دوبار فشار دهند.

نکته قابل‌توجه دیگری که کدهای visionOS به آن اشاره شده مربوط به نصب برنامه‌ها است. طبق این گزارش، کاربران می‌توانند برنامه‌ها را با آیفون در اپ استور خود جستجو کنند و سپس آن‌ها را به‌طور خودکار (در صورت وجود) روی هدست خود نصب کنند.

در نهایت باید اشاره کرد که هر سیستم عاملی مشکلات خاص خود را دارد، به‌ویژه پلتفرم‌هایی که هنوز در حال توسعه هستند. اپل با توجه به این واقعیت، امکان بستن فوری تمام برنامه‌ها را با نگه داشتن دکمه بالای دستگاه و Digital Crown برای کاربران هدست خود فراهم کرده است.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل تا اوایل سال 2024 برای خرید در دسترس نخواهد بود و قیمت آن 3499 دلار است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی