کد خبر: ۳۶۶۷۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

سونی بیش از 40 میلیون پلی‌استیشن 5 را به فروش رساند؛ محبوب‌ترین بازی‌های PS5 کدام‌اند؟

شرکت سونی اعلام کرد که از زمان رونمایی از کنسول پلی‌استیشن 5 در سال 2020 تاکنون به نقطه فروش بیش از 40 میلیون دستگاه از این کنسول رسیده است.

به گزارش «نبض فناوری» شرکت سونی اعلام کرد که از زمان رونمایی از کنسول پلی‌استیشن 5 در سال 2020 تاکنون به نقطه فروش بیش از 40 میلیون دستگاه از این کنسول رسیده است.

البته سونی 25 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 5 را در سه‌ماهه ابتدایی فروش خود در سال 2020 به فروش رساند و حالا حدود 9 ماه زمان نیاز داشت تا 15 میلیون دستگاه دیگر را بفروشد.

جیم رایان، مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) در یک پست وبلاگی اعلام کرد که شرکت سونی در ابتدای عرضه PS5 به دلیل پاندمی کرونا با مشکلات متعدد در بخش زنجیره تامین مواجه بود ولی این مشکل در حال حاضر برطرف شده ‌است و انبارهای سونی به خوبی فروشندگان را تامین می‌کنند. وی همچنین در پست خود از جامعه گیمرها برای فروش 40 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 5 تشکر کرد.

جیم رایان اعلام کرد که بیش از 2500 عنوان بازی برای PS5 در دسترس است که از جمله آن‌ها می‌توان به عناوین جدید Final Fantasy XVI، Diablo IV و  Street Fighter 6 اشاره کرد.

وی همچنین فهرستی از 40 بازی برتر رای‌دهی شده توسط جامعه پلی‌استیشن را به اشتراک گذاشت که تصویر آن را در پایین مشاهده می‌کنید.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی