کد خبر: ۳۷۵۲۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

گوشی Vivo Y17s عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y17s با تراشه Helio G85 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت ویوو به تازگی گوشی‌های سری Y خود را عرضه کرده است. یکی از این محصولات که Vivo Y17s نام دارد، دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و میزان روشنایی ۸۴۰ نیت است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی این نمایشگر قرار گرفته شده است.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Vivo Y17s تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‎‌شود. این محصول به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز شده است و با شش گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

گوشی Vivo Y17s از طریق رابط کاربری FunTouch OS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، وای‌فای دوبانده، وای‌فای، بلوتوث 5.0، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی Vivo Y17s با قیمت ۱۴۶ دلار در رنگ‌های سبز و بنفش در کشور سنگاپور عرضه شده است. انتظار می‌رود که در روزهای آینده وارد دیگر بازارهای آسیایی نیز می‌‎شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی