کد خبر: ۳۷۶۰۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

شیائومی 14 با فناوری شارژ سریع 90 واتی از راه می‌رسد

درحالی‌که شیائومی 13 از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند، انتظار می‌رود شیائومی 14 قادر به پشتیبانی از سرعت شارژ 90 وات باشد.

به گزارش «نبض فناوری»گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شوند. حالا نسخه استاندارد این خانواده، یعنی شیائومی 14، موفق به کسب تأییدیه 3C در چین شده است که سرعت شارژ آن را برملا می‌کند.

گوشی شیائومی در این تأییدیه شماره مدل 23127PN0CC را یدک می‌کشد که مربوط به شیائومی ۱۴ می‌شود. طبق این تأییدیه، پرچمدار آینده شیائومی از فناوری شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند.

سرعت شارژ شیائومی 14

شارژر این گوشی هوشمند توان خروجی 20-5 ولت و 4.5-6.1 آمپر دارد که به‌معنای حداکثر سرعت شارژ 90 وات است. برای دستیابی به این سرعت، باید از شارژر شیائومی MDY-14-EC استفاده کرد. البته نمی‌دانیم شیائومی این شارژر را درون جعبه پرچمدار آینده‌اش قرار می‌دهد یا خیر.

در اوایل 2022 شیائومی گوشی‌های سری شیائومی 13 را با شارژر درون جعبه روانه بازار کرد؛ البته در بازار جهانی. در کشور چین کاربران دو گزینه داشتند: دریافت گوشی با شارژر درون جعبه یا گوشی بدون شارژر؛ اگرچه خریداران با انتخاب گزینه اول، هزینه اضافه‌ای محتمل نمی‌شدند.

سرعت شارژ 90 وات برای نسخه استاندارد پرچمدار شیائومی سرعت قابل‌قبولی محسوب می‌شود؛ چرا که در نسل‌های قبلی با سرعت 67 وات روبه‌رو شدیم. این درحالی است که شیائومی 13 پرو و 12 پرو از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می‌کنند.

با توجه به افزایش سرعت شارژ شیائومی 14، باید منتظر بمانیم و ببینیم سرعت شارژ مدل پرو آن افزایش می‌یابد یا نه. این احتمال وجود دارد که با سرعت شارژی بالاتر از 120 وات روبه‌رو شویم.

شیائومی تا پیش از پایان سال جاری میلادی از سری شیائومی ۱۴ رونمایی می‌کند؛ البته در بازار چین. نسخه مخصوص بازار جهانی این پرچمدارها اوایل سال 2024 از راه می‌رسد. تمام نسخه‌های این پرچمدارها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شوند و انتظار می‌رود دوربین قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی داشته باشند. باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها در هفته‌های آینده باشیم.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی