کد خبر: ۳۷۶۰۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

شست‌وشودهنده و ماساژور پای شیائومی رونمایی شد

ویژگی قابل‌توجه شست‌وشودهنده و ماساژور پای هوشمند شیائومی این است که علاوه بر از بین بردن میکروب‌های پا و تمیز کردن آن، به عنوان ماساژور پا نیز عمل می‌کند.

به گزارش«نبض فناوری»  شرکت شیائومی یک شست‌وشو دهنده و ماساژور پا هوشمند MIJIA با قیمت ۶۱ دلار در چین عرضه کرده است، این محصول از فناوری نوآورانه استریلیزاسیون UV استفاده می‌کند که اشعه فرابنفش ۲۵۴ نانومتری تولید می‌کند، این فناوری می‌تواند به طور مؤثر باکتری‌ها، قارچ‌ها و دیگر میکروب‌های موجود در آب را از بین ببرد و از سلامت پاها محافظت می‌کند.

ویژگی قابل‌توجه شست‌وشو دهنده و ماساژور پای هوشمند شیائومی این است که علاوه بر از بین بردن میکروب‌های پا و تمیز کردن آن، به عنوان ماساژور پا نیز عمل می‌کند.

این محصول از مدل ماساژ دست انسان تقلید می‌کند و به صورت دورانی پا را ماساژ می‌دهد، دستگاه جدید شرکت شیائومی دارای هشت نقطه تماس بزرگ است که کف و قوس پا را پوشش می‌دهد.

شست‌وشودهنده و ماساژور پای هوشمند MIJIA از فناوری جداسازی آب و برق برای افزایش ایمنی استفاده می‌کند، همچنین، دارای کنترل دقیق دما و محافظت در برابر نشست است؛ کاربران می‌توانند این محصول را از طریق برنامه MIJIA کنترل کنند.

منبع: ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی