کد خبر: ۳۸۰۰۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰

احتمالا رنگ‌بندی جدید سری گلکسی S24 سامسونگ به زودی فاش شود

سامسونگ احتمالا قصد دارد به زودی از سری سامسونگ گلکسی S24 خود با چهار گزینه رنگ‌بندی رونمایی کند.

به گزارش «نبض فناوری»سامسونگ قصد دارد به زودی از سری سامسونگ گلکسی S24 خود رونمایی کند؛ اما اکنون قبل از رونمایی رسمی، اطلاعات فراوانی از این سری فاش شده و گفته می‌شود که سه گزینه‌ رنگی احتمالی که شامل نارنجی، آبی روشن و سبز روشن هستند برای این سری در نظر گرفته شده است.

اما هنوز یک گزینه رنگی باقی مانده که هنوز مشخص نشده چه رنگی خواهد بود. البته احتمال دارد که تا زمان رونمایی رسمی همه چیز تغییر کند و یک رنگ سفید نیز در بین گزینه‌ها حضور پیدا کند.

افشاگران زیادی اخیرا اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و یا ظاهری این سری ارائه کرده بودند. آخرین افشاگری توسط راس یانگ در پیام‌رسان ایکس منتشر شد که گفته می‌شود مدل‌های موجود در سری سامسونگ گلکسی S24 دارای سه نسخه و چهار گزینه رنگی خواهند بود.

در آن زمان به نظر می‌رسید که مدل‌های این سری یعنی سامسونگ گلکسی S24، سامسونگ گلکسی S24 پلاس و سامسونگ گلکسی S24 اولترا در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد عرضه شوند. کاربران زیادی از نسخه زرد رنگ تعجب‌زده شدند و گمان نمی‌کردند که این رنگ جزو رنگ‌بندی احتمالی این سری باشد.

یکی از دلایل این امر این بود که هیچ یک از مدل‌های سری S23 ،S22 ،S21 یا حتی S20 در این رنگ عرضه نشده بودند. معمولا گوشی‌های هوشمند زرد رنگ بسیار نادر هستند و شرکت‌ها سعی می‌کنند از سایر رنگ‌ها در گوشی‌های خود استفاده کنند. اگر این شایعه درست از آب در می‌آمد، سامسونگ می‌توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

رنگ احتمالی بنفش نیز کمی برای گوشی‌های پریمیوم سامسونگ غیرعادی بنظر می‌آمد. اگرچه ممکن است همان حس رنگ اسطوخودوس موجود در S23 ،S23 پلاس و S23 اولترا را فراهم کند.

چیزی که به شدت نبود آن در این گزینه‌های رنگی حس می‌شود، رنگ سفید است! البته خوب است بدانید که حداقل یک مدل با گزینه‌های رنگی بیشتر در برخی از بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال، گلکسی S23 اولترا امسال علاوه بر رنگ‌های مشکی، کرم، سبز، بنفش و گرافیتی در رنگ‌های قرمز و آبی آسمانی نیز در دسترس کاربران قرار گرفته بود. نسخه‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیز علاوه بر دیگر رنگ‌ها، در رنگ لیمویی به بازارهای جهانی عرضه شدند.

بنابراین صبر کنید تا زمان رونمایی رسمی از سری S24 فرا برسد! چرا که تا قبل از آن همه افشاگری‌ها ممکن است اشتباه از آب در بیایند. همچنین هنوز احتمال قوی وجود دارد که مدل S24 ،S24 پلاس و S24 اولترا به جای چهار رنگ، پنج یا شش رنگ مختلف مشترک داشته باشند.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی