کد خبر: ۳۸۰۹۶
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان‌ در پاویون نمایشگاه تجهیزات نفت و گاز چین

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات نفت و گاز چین از امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه آغاز به کار می‌کند و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در قالب یک پاویون اختصاصی که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، به معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه نفت و گاز می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات نفت و گاز هاینان (WOGE 2023) از امروز چهارم آبان ماه 1402 در شهر هایکو (استان هاینان چین) آغاز بکار کرد و تا روز ششم آبان ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است و طی آن  7 شرکت‌، محصولات، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در حوزه نفت و گاز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

اسامی شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات فناورانه‌ای که در این پاویون به نمایش گذاشته شده‌اند، به این شرح است:

اتصالات استیل آراز

این شرکت دانش‌بنیان در سال 1388 به عنوان یکی از تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان پیشرو در خط تولید و فروش اتصالات استیل، فلنج و غیره تاسیس شد. این شرکت در حوزه تولید لوله‌ها، فلنج‌ها، اتصالات، شیرآلات و محصولات اتصال‌دهنده با کیفیت بالا برای صنایع نفت (بنزین)، گاز، پتروشیمی، تولید برق و صنایع غذایی فعالیت می‌کند.

انواع لوله‌ها (استیل، فولادی، گالوانیزه، مانیسمان) انواع فلنج (استیل، فولادی، گالوانیزه)، انواع شیرآلات (استیل، برنجی، چدنی، فولادی) و انواع شمش (قلع، آنتیموان، سرب) از جمله محصولات تولیدی این شرکت است.

رویان مبدل

این شرکت دانش‌بنیان در سال 1374 در شهر اصفهان تاسیس شد. فعالیت شرکت در ابتدای تاسیس، طراحی مبدل‌های حرارتی، طراحی سیستم‌های تهویه و تبرید و مدیریت ساخت مبدل‌های حرارتی و تجهیزات حرارتی و برودتی بود و از سال 1389، ساخت مبدل‌های حرارتی را در کارگاه خود آغاز کرد.

مبدل حرارتی پوسته و لوله، مبدل حرارتی گرافیتی، مبدل‌های حرارتی سفارشی، غبارگیر صنعتی و سیستم‌‌های خنک‌کننده از جمله محصولات تولیدی این شرکت هستند.

صنعت آفرین ماهان

این شرکت در سال 1385 به عنوان تولیدکننده انواع مبدل‌های کاتالیستی خودرو با هدف کاهش آلودگی هوا تأسیس شد. این شرکت مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات تمام اتوماتیک است و ظرفیت تولید روزانه 3000 قطعه مبدل کاتالیستی خودرو را دارد.

انواع کاتالیست خودروهای داخلی، کاتاباکس، محافظ حرارتی و ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی، از جمله محصولات و توانمندی‌های این شرکت دانش‌بنیان است.

پترو فن‌ آوران آپادانا

این شرکت در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید و فروش برخی از مواد شیمیایی پرکاربرد در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در ایران و خاورمیانه تاسیس شد و از جمله بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده داخلی مواد تعلیق‌شکن، ضد خوردگی، بایوساید و ضد رسوب که در واحدهای بهره‌برداری نفت خام و پالایشگاه ها بسیار پرکاربرد دارد، محسوب می‌شود.

تعلیق‌شکن، ضد خوردگی، ضد رسوب، ضد کف، باکتری کش و اکسیژن زدا، از جمله محصولات تولیدی این شرکت هستند.

ارتعاشات نوآوران پایش

این هلدینگ دانش‌بنیان از سال 1391 با هدف بومی‌سازی فناوری پایش وضعیت صنعت نفت و گاز شروع به فعالیت کرد و درحال حاضر دارای پنج دفتر در ایران و دو دفتر خارج از کشور است. دفاتر داخل کشور شامل دپارتمان تجهیزات پایش وضعیت صنعت نفت و گاز، دپارتمان تامین تجهیزات عمومی، دپارتمان آموزش، دپارتمان پیمانکاری و دپارتمان کارگاه است.

ارتعاش‌سنج و بالانسر، دوربین‌های ترموگرافی، تجهیزات التراسونیک، الاینمنت شفت و الاینمنت تسمه پولی از جمله محصولات تولیدی این شرکت است.

انتقال قدرت دانش محور تبریز

رسالت اصلی این مجموعه دانش‌بنیان، تولید و عرضه نرم‌افزارهای کاملا تخصصی رشته مهندسی مکانیک با کاربرد صنعتی و همچنین ارائه خدمات فنی مهندسی و آموزشی است. 

آرشیدا صنعت اسپادانا

این شرکت دانش‌بنیان که در زمینه تولید تجهیزات خط لوله، ماشینکاری و قالبسازی محصولات صنعتی فعالیت می‌کند توانسته است استانداردهای داخلی و خارجی را نیز اخذ کند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی